مشاوره جنسی چیست؟

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
18:16
جمعه 2 مهر 1400

مشاوره جنسی زناشویی نوعی گفتگوی درمانی است که به منظور کمک به افراد و زوج ها برای بررسی عوامل پزشکی ، روانی ، شخصی یا بین فردی که بر رضایت جنسی تأثیر می گذارد طراحی شده است.

 

هدف از درمان جنسی این است که به افراد کمک کند از چالش های جسمی و روحی گذشته خود برای داشتن رابطه ای رضایت بخش و زندگی جنسی لذت بخش بگذرند.

 

اختلال عملکرد جنسی شایع است. در حقیقت ، 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان گزارش می دهند که در طول زندگی خود دچار نوعی اختلال جنسی شده اند. این اختلالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

اختلال در نعوظ

میل جنسی پایین

کمبود علاقه

انزال زودرس

اعتماد به نفس پایین

عدم پاسخ به محرک های جنسی

ناتوانی در رسیدن به ارگاسم

میل جنسی بیش از حد

ناتوانی در کنترل رفتار جنسی

افکار جنسی ناراحت کننده

شیطنت های جنسی ناخواسته

یک زندگی جنسی کامل سالم و طبیعی است. صمیمیت فیزیکی و عاطفی بخش مهمی از رفاه شماست. هنگامی که اختلال عملکرد جنسی رخ می دهد ، داشتن آن زندگی جنسی دشوار است.

 

رابطه جنسی می تواند به شما کمک کند تا چالش های جنسی خود را تغییر دهید و رضایت جنسی خود را افزایش دهید.

 

رابطه جنسی چگونه کار می کند؟

 

درمان جنسی مانند هر نوع روان درمانی است. شما با صحبت کردن از طریق تجربیات ، نگرانی ها و احساسات خود این بیماری را درمان می کنید.

 

شما به همراه درمانگر خود مکانیزم های مقابله ای را برای کمک به بهبود پاسخ های خود در آینده به کار می گیرید تا بتوانید زندگی جنسی سالم تری داشته باشید. با مشاور تلفنی گپچه در ارتباط باشید.

 

در طول قرارهای اولیه شما ، درمانگر یا فقط با شما صحبت می کند یا با شما و شریک زندگی خود با هم صحبت می کند. درمانگر برای راهنمایی و کمک به شما در پردازش چالش فعلی شما وجود دارد:

 

آنها برای جانبداری از یک شخص یا کمک به متقاعد کردن کسی نیستند.

همچنین ، همه لباس های خود را بر تن می کنند. درمانگر جنسی با کسی رابطه جنسی نخواهد داشت و به هیچ کس نحوه رابطه جنسی را نشان نمی دهد.

در هر جلسه ، درمانگر شما را به سمت مدیریت بهتر و پذیرش نگرانی های شما که ممکن است منجر به اختلال عملکرد جنسی شود ، ادامه می دهد. همه گفتاردرمانی ، از جمله درمان جنسی ، هم محیط حمایتی و هم آموزشی است.

 

این به منظور ایجاد راحتی و تشویق برای تغییر است. به احتمال زیاد قبل از قرار ملاقات بعدی ، مطب درمانگر خود را با انجام وظایف و کارهایی که باید انجام دهید ، ترک می کنید.

 

اگر درمانگر شما مشکوک است که اختلال عملکرد شما ناشی از نگرانی جنسی است ، ممکن است شما را به پزشک ارجاع دهد.

 

درمانگر و پزشک شما می توانند در مورد علائم و نشانه های شما مشورت کنند و برای یافتن هر گونه نگرانی جسمی که ممکن است به مشکلات جنسی بیشتر کمک کند ، کمک کنند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 304
بازدید : 304

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود