بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
17:11
جمعه 5 شهريور 1400

دریاچه چیتگر با مساحت 330 هکتار در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده. دریاچه چیتگر از شمال به بزرگراه همت، از شرق به محور چهار باغ و از جنوب و غرب به پارک جنگلی چیتگر محدود می‌شه. الان با پیگیری شهرداری تهران این پروژه در حال ساخت و آماده سازی می‌باشه که زمان به کار گیری فاز اول این طرح شامل ساخت دریاچه مصنوعی، پهنه ساحلی و به کار گیری ادامه بزرگراه شهید حکیم، بهار سال 1392 پیش بینی شده‌.

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می کنند و برخی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می روند و ساعتی را با دوستان شان خلوت می کنند. از همین رو ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم به چند مورد از بهترین مراکز گردشگری تهران اشاره داشته باشیم تا زمانی که خواستید اوقات فراغتتان را در کنار دوستان و خانوادتان سپری کنید با جاذبه های پایتخت ایران آشنایی بیشتری داشته باشید.

در بخش شمالی دریاچه تهران بازی‌های هیجان‌انگیزی رو می‌تونید امتحان کنین. اگه قصد خرید از مراکز لوکس مانند بام لند رو دارین می‌تونید به شرق دریاچه برید.

 

 

از جنوب این دریاچه می‌تونید خود رو به پارک جنگلی چیتگر برسونین. دریاچه چیتگر در شب براتون بسیار دیدنی میشه.

گردشگری طبیعت تهران

اگر برای تفریج و سرگرم کردن خودتان قصد دارید که به به جایی از خارج از شهر تهران بروید اما به تهران هم نزدیک باشید، می توانید روستایی که در اطراف تهران قرار بروید. این روستاها جز بهترین جاذبه های گردشگری اطراف تهران محسوب می شوند و به دلیل آب و هوای خوشی که دارد می توانند سفرهای یک روزه ی شما به بهترین نحو ممکن تبدیل نمایند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به این مناطق تنها یک الی دو ساعت رانندگی لازم است. در ادامه ما به چند مورد از بهترین و معروف ترین روستاهای تهران اشاره خواهیم کرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 284
بازدید : 284
mm
14:32
دو شنبه 1 شهريور 1400

در خرید اینترنتی وجود یک راهنما و همراه بسیار ضروری است، خریدیار یکی از سایت هایی است که شما را در خرید اینترنتی راهنمایی می کند.

 

در خرید اینترنتی چطور کالای مناسب را تشخیص دهیم؟

در خرید اینترنتی چطور راهنمایی های لازم پیش از خرید را دریافت کنیم؟

در خرید اینترنتی دستیار خرید یا همراه خرید ما چه کسی است؟

 

در خرید حضوری دو مزیت بزرگ برای شما وجود دارد، اول اینکه می‌توانید کاملا محصول را در دست بگیرید و لمس کنید، دوم اینکه می‌توانید از راهنمایی های فروشنده در خصوص کالا و ویژگی های آن استفاده کنید.

 

اما در خرید اینترنتی این فرصت برای شما وجود ندارد، اما این دلیل بر کنار گذاشتن خرید اینترنتی نیست، چرا که در خرید اینترنتی هزاران مزیت و فایده وجود دارد، پس در نتیجه باید کاری کنیم که معایب آن کمتر شود.

 

اگر همین امروز تصمیم به کوهنوردی گرفته باشید کدام چادر کوهنوردی را انتخاب می‌کنید؟ اصلا برندهای معتبر چادر کوهنوردی کدام هستند؟

کدام مدل چادر برای نیاز شما مناسب است؟

نظرات خریداران در مورد چادر انتخابی شما چگونه است؟ از این مدل چادر چقدر استقبال شده است؟

اینجاست که سایت راهنمای خرید محصولات مانند kharidyaar.ir به شما کمک می‌کند هم کالای مورد نظر و بهترین برندهای مرتبط با آن کالا بهتر بشناسید و هم انتخاب بهتری در خرید کالای مورد نظر داشته باشید.

 

در واقع در سایت خریدیار شما بهترین کالاها را همراه با راهنمای خریدشان مشاهده می کنید، مثلا وقتی قصد انتخاب یک همزن برقی را دارید، در خریدیار نکات لازم پیش از خرید این کالا را مطالعه می کنید و همچنین بهترین نمونه های پرفروش بازار را همراه با لینک خرید در دسترس دارید.

 

سایت خریدیار یک راهنمای خرید اینترنتی انواع کالاست، سایت که در زمینه‌های مختلف کالاهای مختلف را بررسی کرده و اطلاعات لازم پیش از خرید کالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از نمونه‌های جهانی خریدیار، سایت wirecutter است که دقیقا به همین شکل و البته در مقیاس جهانی کالای موجود در آمازون و فروشگاه‌های اینترنتی دیگر را نقد و بررسی می‌کند.

 

 

خریدیار و لوازم خانگی و آشپزخانه

سایت خریدیار کار خود را با نقد و بررسی لوازم خانگی و آشپزخانه آغاز کرد و در حال ورود به سایر دسته‌بندی های کالایی می باشد، خریدیار نویسندگانی دارد که هر کدام در گروه کالایی مشخصی فعالیت می‌کنند و کالاهای آن دسته را بررسی می‌کنند.

نویسندگان سایت خریدیار ابتدا اطلاعات لازم را در خصوص گروه کالایی مورد نظر کسب می‌کنند و نکات طلایی پیش از خرید کالا را برای شما بیان می‌کنند تا با چشمانی باز انتخاب کنید.

سپس بهترین‌های گروه کالایی مورد نظر را همراه با بیان جزئیات محصول و لینک خرید به شما معرفی می‌کنند، ناگفته نماند که نویسندگان خریدیار هنگام بررسی هر محصول به نظرات خریداران آن کالا توجه ویژه ای دارند تا شما پیش از خرید از نظر خریداران مطلع شوید.

 

 

 

خریدیار چه فروشگاه‌هایی را معرفی می‌کند

خریدیار در حال حاضر با گروه دیجی کالا همکاری می‌کند، اما در آینده نزدیک هر فروشگاهی که سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کند و محصولات با کیفیتی عرضه کند، می‌تواند در سایت خریدیار معرفی شود.

به طور مثال سایت thisiswhyimbroke که در زمینه همکاری در فروش فعالیت می‌کند، محصولات مختلفی را از فروشگاه های مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

سایت خریدیار به چه شکل کسب درآمد می‌کند

خریدیار یک سایت افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش است که در حال حاضر با دیجی کالا همکاری می‌کند.

کسب درآمد در حوزه‌ی افیلیت مارکتینگ بر پایه کسب کمیسیون از فروش محصول است، یعنی وقتی شما کالایی را از دیجی کالا خریداری کنید، کمیسیون مشخصی به خریدیار پرداخت می‌شود.

همین موضوع موجب می‌شود که ما هیچ تعصب خاصی روی کالای مشخص نداشته باشیم و کاملا منصفانه کالاهای مختلف را نقد و بررسی کنیم، چرا که برای ما تفاوتی ندارد به طور مثال شما کدام مدل همزن برقی را انتخاب می‌کنید.

ما به اخلاق پایبندیم و تلاشمان این است که منصفانه‌ترین بررسی‌های ممکن را برای نقد کردن محصولات داشته باشیم و هدف نهایی ما این است که شما برای خرید یک محصول نیاز به تحقیق و بررسی نداشته باشید و خیلی راحت سایت خریدیار را باز کنید و نام کالای مورد نظر را سرچ کرده و نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

 

آیا واقعا کالاها نیاز به نقد و بررسی دارند؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه نیاز به نقد و بررسی کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که نیاز به بررسی زیادی داشته باشند.

اما حقیقت این است که هر کالایی بررسی‌های خاص خود را نیاز دارد، به طور مثال وقتی قصد خرید یک کش بدن سازی ساده را دارید، آیا می‌دانید که کش با چه مقاومتی را خریداری کنید؟

آیا به صورت پیشفرض می‌دانیم که انواع کش بدنسازی کدامند؟

آیا می‌دانیم که برندهای معتبر کش بدنسازی کدام‌ها هستند؟

 

از طرفی شاید با خود بگویید که بسیار عالی، اگر کالای مورد نظر دارای پیچیدگی های زیادی است، پس خیلی راحت به سراغ گران ترین می‌رویم که حتما بهترین است.

اما لزوما گرانترین‌های بازار بهترین‌ها برای شما نیستند، بسیاری از کالاهای گران قیمت شامل ویژگی‌هایی هستند که هیچوقت استفاده‌ای ندارند، یا اینکه بخاطر مارک یا برند مشخصی، قیمتی چند برابر دیگر کالاها دارند.

هدف خریدیار این است که بهترین کالا، با بهترین قیمت و با ویژگی‌های کافی و مورد نیازتان را انتخاب کنید.

بگذارید یک مثال بزنم، فرض کنید که چند میلیون تومان هزینه کرده اید و یک دستگاه آون توستر خریده اید، و این درحالی است که عمده استفاده شما از این دستگاه برای گرم کردن نان صبحانه است.

امااگر می‌دانستید که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم می‌تواند برایتان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمی‌کردید، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر استفاده کنید.

یا اگر با کارایی و تفاوت های آون توستر، ماکروویو و فر گازی آشنا بودید، دستگاهی را می خریدید که هر سه کار را برای شما انجام دهد و هزینه کمتری برایتان ایجاد شود.

پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 237
بازدید : 237
mm
15:20
یک شنبه 31 مرداد 1400

امروزه در هر خانه ای تعداد زیادی لوازم خانگی برای کمک به آشپزی و نظافت و سایر امور خریداری و استفاده می شوند. خریداری این لوازم خانگی با توجه به تعدد برند و نوع ، قیمت و خدمات پس از فروش کار بسیار مشکلی است. از طرفی ترافیک و مسافت نیز در خرید های حضوری مشکل کمبود وقت را نمایان می کند. به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی که خدمات فروش لوازم خانگی و لوازم جانبی را ارائه می کنند شکل گرفتند.

فروشگاه اینترنتی ویلومون

فروشگاه اینترنتی ویلومون در فروردین سال 1400 با هدف فروش لوازم خانگی اصلی و گارانتی معتبر افتتاح شد. در کنار فروش لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه ، قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مربوطه نیز به فروش می رسد. برای اطمینان از امنیت خرید ، ویلومون دارای اینماد و نماد ساماندهی می باشد. هم چنین شرایطی خاص برای ارسال کالا به سراسر کشور دارد. ارسال کالا در تهران توسط پیک نهایتا یک روز پس از ثبت سفارش تحویل مشتریان گرامی می شود.

فروشگاه موزر

ویلومون به صورت تخصصی اقدام به فروش محصولات موزر آلمان و وال امریکا با گارانتی 36 ماهه خدمات طلایی موزر ایران می کند. می توان گفت ویلومون در سال 1400 همکار و همراه جدیخدمات طلایی موزر ایران به عنوان فروشگاه موزر در ایران می باشد. مردم معتبرترین دستگاه های اصلاح مو صورت و بدن برای مصارف شخصی و آرایشگاهی را موزر ایران می دانند. البته به همراه فروش دستگاه های اصلاح مو موزر آلمان ، قطعات موزر و لوازم جانبی موزر نیز در ویلومون به فروش می رسد. قطعات و لوازم جانبی وال امریکا نیز در ویولمون با قیمت های رقابتی به فروش می رسد. دستگاه های مخصوص حیوانات موزر آلمان و وال اصلی با گارانتی 3 ساله خدمات طلایی و مشاوره رایگان در سبد فروش ویلومون وجود دارد.

قطعات بلک اند دکر

یکی از برندهای صاحب نام در تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برند بلک اند دکر " Black and Decker " می باشد. برند بلک اند دکر در ایران با اقبال خوبی روبرو شده است و مورد تایید مردم و کارشناسان امر قرار گرفته است . فروشگاه ویلومون به صورت تخصصی فروش قطعات بلک اند دکر و فروش لوازم جانبی دستگاه های بلک اند دکر را به عهده دارد. اگر برای خرید قطعات بلک اند دکر نیاز به راهنمایی دارید حتما از طریق سایت ویلومون با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

تماس با ویلومون

جهت ارتباط با فروشگاه اینترنتی ویلومون می توانید به صورت حضوری به آدرس : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، مجتمع الماس بلورین ، طبقه سوم ، پلاک 784 مراجعه فرمایید یا با تلفن ویلومون : 55047469-021 تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق سایت ویلمون به نشانیHttps://vilomoon.com خرید های خود را انجام دهید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 224
بازدید : 224
mm
14:50
یک شنبه 31 مرداد 1400

شبکه اجتماعی توییتر به عنوان یک سرویس میکرو وبلاگ نویسی شناخته می شود که توسط سازمانها و میلیون ها نفر مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر با روزانه 100 میلیون کاربر فعال و 500 میلیون توییت، یکی از محبوب ترین پلتفرمهای شبکه اجتماعی است. از شبکه اجتماعی توییتر می توان برای دریافت اخبار، دنبال کردن افراد مشهور و یا ارتباط با دوستان قدیمی استفاده کرد. اما محبوبیت آن می تواند وحشتناک باشد. اگر نمی دانید چگونه از توییتر استفاده کنید!؟ نگرا نباشید، خوشبختانه استفاده از توییتر بسیار آسان است. در اینجا، ما در مورد اینکه توییتر چیست، چه کسی از توییتر استفاده می کند و چگونگی شروع کار در شبکه اجتماعی توییتر را، توضیح خواهیم داد.

 

کاربران شبکه اجتماعی توییتر با پست، پیامهای جدید در سایت برای به اشتراک گذاری، تبادل و کشف اطلاعات، در ارتباط باقی می مانند. توییت ها از 140 کاراکتر یا کمتر تشکیل شده اند و می توانند حاوی ایده ها و انواع مختلفی از اطلاعات مانند عکس، فیلم و پیوند به مقالات باشند. کاربران می توانند به این پیامهای ارسال شده در توییتر، از طریق وب یا از طریق یک دستگاه تلفن همراه متصل به اینترنت دسترسی پیدا کنند. هنگامیکه یک کاربر یک توییت ارسال می کند، پیام به پروفایل وی ارسال می شود و به صفحه اصلی (یا فیدها) کاربر ارسال می شود.کاربران می توانند دوستان، خانواده، همکاران، سازمانها، مشاغل و شخصیتهای عمومی را فالو کنند. فالورها با پاسخ دادن به یک توییت یا “بازتوییت” با کاربر ارتباط برقرار می کنند تا به روزرسانی را مجدداً با فالور های خود به اشتراک بگذارند. توییت ها و پاسخ ها عمومی هستند و برای همه قابل مشاهده هستند، مگر اینکه توییت ها محافظت شوند. با پاسخ دادن و به اشتراک گذاشتن توییت ها، کاربران در زمان واقعی با یکدیگر درمورد مطالب جالب، موضوعات داغ و رویدادهای جاری درگیر می شوند.

 

مطالب مرتبط

کامنت توییتر

ریتوییت توییتر

لینک توییتر

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 223
بازدید : 223
mm
14:50
جمعه 29 مرداد 1400


hyip.dev group
Hyip.Dev consists of a professional php developer and two web designers and a professional hyip marketer which knows quite a lot about hyip programs ( what are the needs of a hyip program, what the owner of the hyip has in mind ).
They provide numerous hyip scripts and design unique hyip templates.
From the website it's been illustrated that they already published and released some scripts , and designed many hyip templates.
design hyip template


Some of their services:

1. allhyipmonitors script.
2. hyip manager script.
3. hyip lister (monitoring) script.
4. hyip manager templates.
5. hyip lister (monitoring) templates.
6. Launch hyip websites.
7. Launch hyip monitoring websites.


They provide all the services at the cheapest price. For instance they goldcoders hyip templates prices start from $1.84.
hyip template start from $2


It's highly recommended to use their services.

تعداد بازدید از این مطلب: 231
بازدید : 231
mm
14:49
چهار شنبه 27 مرداد 1400

 CRM چیست؟

نرم افزار CRM ابزار تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان است. و در تعریف دقیق تر می توان گفت که CRM، یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است.

به عنوان مدیر یک سازمان، قطعا به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، باید با توجه به چشم انداز تعریف شده، یک استراتژی مناسب و دقیق برای هدایت کسب و کار خود تدوین کنید.

بدون شک اهداف بلندی برای برنامه فروش و سودآوری سازمان خود تعریف کرده اید. اما برای پیشبرد این اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفید و یک دست، این امکان را به شما می دهد که از عملکرد تیم‌های فروش، پشتیبانی، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی خود آگاه شوید. همچنین می توانید از داده های مربوط به کانال های مختلف فروش و رسانه های اجتماعی خود را رصد نمایید.

 

شما با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک دید کلی از مشتریان خود پیدا خواهید کرد. در واقع می‌توانید همه فرآیندها را به صورت یک سیستم واحد، مشاهده کنید. یک نمودار ساده و قابل تنظیم که می‌تواند سوابق قبلی مشتریان، وضعیت سفارش‌های آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتریان ویژه و ... را برای شما به زبان تصویری و مختصر بیان کند.

 

در سی آر ام اوج، شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که این اطلاعات، مربوط به فعالیت‌های مشتریان در رسانه‌های اجتماعی شما نیز باشد. برای مثال لایک‌ها و نظرات مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی و نیز مواردی که با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

 

بازاریابان سازمان شما می‌توانند با کمک سی آر ام اوج، برای درک بهتر قیف فروش و یا بررسی روند آینده هر محصول، پیش‌بینی‌های دقیق‌تری انجام دهند. به این ترتیب، شما دید واضح نسبت به هر سرنخ خواهید داشت و مسیر تبدیل سرنخ به فروش را راحت تر طی می کنید.

 

هر چند که سی آر ام اوج، به طور سنتی، ابزار فروش و بازاریابی است، اما تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات مشتری نیز از مزایای بی‌شمار آن بهره می‌برند. امروزه مشتریان می توانند از روش های مختلفی مشکلات خود را به گوش کسب و کارها برسانند. مثلا می توانند آن را در یک کانال اجتماعی (مثل توییتر) مطرح کنند و یا به صورت خصوصی (مثلا به صورت ایمیل یا تلفن) درصدد حل آن برآیند. پلت فرم سی آر ام اوج، شما را قادر می‌سازد بدون اینکه مسیر ردیابی درخواست مشتری را گم کنید؛ آن را به بهترین و موثرترین شکل ممکن پیگیری نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 85715
بازدید : 85715
mm
15:28
دو شنبه 25 مرداد 1400

مجموعه 1touchfood به عنوان جذابترین مرکز آموزش آنلاین آشپزی ایرانی و ملل با ایجاد ساختاری مناسب و بستری همه جانبه جهت کارآفرینی مردان و زنان ایران زمین از سال 98 شروع بکار کرده است. این مجموعه با رویکردی کاربردی اقدام به اجرای دوره های آشپزی، آموزش رایگان آشپزی برای تمامی هموطنان نموده است.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی وان تاچ فود با شعار ” بگذار رویای تو تبدیل به تخصصت شود ” با ایجاد زیرساخت دانش بنیان به همراه تیم جوان و زبده در تلاش بوده است تا به افزایش سطح آشپزی و تغذیه در سراسر کشورمان کمک نموده و فرصتی را برای کسب و کار آنلاین بومی در ایران زمین فراهم نماید.

این مجموعه با گردآوری و نگارش آموزش های بینظیر و بی بدیل بصورت رایگان، توانسته منبعی مورد اطمینان در میان هموطنان بدست آورد. در مرکز آموزش آنلاین آشپزی شما می توانید از هنر خود کسب درآمد نامحدود داشته و با اینکار به اقتصاد خود و خانواده خود کمک نمایید.

آموزش آنلاین آشپزی در هر زمان و هر مکان

آموزشگاه آنلاین آشپزی با بستر مناسبی که در این سال ها ایجاد نموده است، فضایی را برای کسب درآمد و یادگیری مناسب و صحیح ایجاد کرده تا مردان و زنان با استعداد و مشتاق در امر یادگیری آشپزی، این فرصت را داشته باشند تا آموزش آنلاین آشپزی را به گونه ای حرفه ای و کاربردی بیاموزند.

کلیه مطالب داخل سایت وان تاچ فود به گونه ای گردآوری و تهیه گشته تا کاربران این سایت با شرکت در دوره های آشپزی بصورت آنلاین و آن دسته از افرادی که از مطالب بخش آموزش رایگان آشپزی بازدید می نمایند، تغییر را در سطح آشپزی خود احساس می نمایند.

تیم وان تاچ فود با سخت کوشی شبانه روزی در تلاش است تا بتواند آموزش های جذاب و منحصر به فرد به هموطنان عزیز در سراسر ایران زمین ارائه دهد. آموزش های این مجموعه تا به امروز توانسته رضایت بالایی را در میان مردم شریف ایران بدست آورده و این به نوبه خود از افتخارات این مجموعه محسوب می شود.

دوره های آشپزی آنلاین

مرکز آموزش آنلاین آشپزی با تهیه دوره های آشپزی بصورت آفلاین توانسته تا به امروز پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران در هر جای ایران عزیز باشد. در ادامه این بخش برخی از دوره های آنلاین آشپزی در این مجموعه را برای شما بیان می نماییم. لازم به ذکر است که کلیه دوره های آموزشگاه آنلاین آشپزی به سبکی متفاوت و منحصر به فرد تهیه شده است.

مطالب مرتبط

طرز تهیه انواع ماکارونی و پاستا

طرز تهیه انواع دلمه و کوفته

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 198
بازدید : 198
mm
14:59
چهار شنبه 13 مرداد 1400

امروزه بسیاری از افراد وقت کمتری برای خرید سنتی دارند و به دنبال ساده‌ترین راه‌ها برای خرید هر موردی هستند که نیاز دارند. از آنجا که این وضعیت ممکن است نه تنها به خرید کالا بلکه به خدمات مختلفی نیز اشاره داشته باشد، افق‌های جدیدی از تجارت الکترونیکی (معروف به تجارت الکترونیکی یا تجارت الکترونیکی) گشوده شده است. بنابراین بیایید نگاهی به آمار خلاصه این بخش امیدوار کننده از بازار جهانی بیندازیم. به این ترتیب می‌توانید برخی از حقایق شناخته شده‌ای را که منجر به توسعه تکنیک‌های طراحی تجارت الکترونیکی در تجارت الکترونیکی می‌شود، دوباره مرور کنید.

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی.png

امروزه، رشد سریع تلفن‌های هوشمند و استفاده از اینترنت تلفن همراه مردم را مجبور می‌کند تا در زندگی روزمره خود بیشتر از دستگاه‌های تلفن همراه خود استفاده کنند. مشتریان می‌توانند کالاها را رزرو یا خریداری کنند، برنامه‌ها یا نقشه‌ها را مرور کنند و موارد دیگر.

بیش از 30٪ خرید آنلاین از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود و این تعداد هر ساله در حال افزایش است. بیش از 40٪ از ترافیک اینترنت از طریق تلفن‌های همراه و تبلت ها منتقل می‌شود.

این اعداد چشمگیر به نظر می‌رسند، اما آیا استفاده عملی از این داده‌ها برای مشاغل متوسط وجود دارد یا فقط برای مشاغل بزرگ جهانی مفید است؟ آیا توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی سفارشی می‌تواند اهداف تجاری شما را برآورده کند یا صرفاً اتلاف پول خواهد بود؟ بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی بیندازیم و آنها را کنار هم قرار دهیم.

شرکت‌های توسعه تجارت الکترونیکی پول شما را صرف فناوری‌های مدرن مانند برنامه‌ها و برنامه‌های iOS یا Android نمی‌کنند. این یک سرمایه گذاری معقول است که به سرعت نتیجه می‌دهد و درآمد شرکت شما را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، ساخت یک برنامه تلفن همراه 10 هزار دلار هزینه دارد و شما 5000 بار آن را نصب کرده‌اید، بنابراین 5000 مشتری وفادار خود را فقط با پرداخت هر دلار 2 دلار دریافت می‌کنید و این فقط یک نمونه است. اگر می‌خواهید ایده‌های موفق‌تری در مورد طراحی برنامه فروشگاه را بشنوید، فقط با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به سؤالات شما پاسخ دهیم و اطلاعات اضافی را ارائه دهیم.

به منظور ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی برای مشاغل شما، ما شما را با مسائل پیچیده فنی اشتباه نمی‌گیریم و خود ما آنها را برطرف می‌کنیم و به دنبال آن دستورالعمل‌های روشنی در مورد نحوه قرار دادن داده در برنامه تلفن همراه به روشی ساده ارائه می‌دهیم. شما هستید. معمولاً یک پنل مدیریتی مفید یا گزینه مناسب دیگر است. قطعاً نیازی به استخدام کارمندان اضافی یا یادگیری مهارت‌های خاصی مانند زبان برنامه نویسی برای کار با آنها نخواهید داشت.

من هنوز یک سایت قدیمی دارم و پس از به روزرسانی یک برنامه تلفن همراه به آن فکر می‌کنم. این ایده خوبی نیست زیرا می‌توان برنامه موبایل را مستقل از وب سایت اجرا کرد بنابراین می‌توانید با برنامه کنار سایت خود فروش خود را افزایش دهید. همچنین گزینه دیگری برای افزایش مخاطبان کاربران تلفن همراه وجود دارد، توسعه دهندگان وب سایت تجارت الکترونیکی می‌توانند طرحی انطباقی برای وب سایت شما ایجاد کنند.

جزئیات بیشتر در مورد کاربرد و عملکرد برنامه‌های تلفن همراه تجارت الکترونیکی را می‌توانید در وب سایت ما پیدا کنید. همچنین، تیم طراحی برنامه فروشگاه در شرکت تبلیغاتی ایران همیشه خوشحال هستند که به سؤالات شما در مورد راه حل‌های تلفن همراه برای تجارت الکترونیکی پاسخ می‌دهند.

در صورت نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل می‌توانید از شرکت تبلیغات ایران در این زمینه کمک بگیرید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 233
بازدید : 233
mm
15:42
یک شنبه 10 مرداد 1400

لوازم خانگی و آشپزخانه نیازمند تعمیر و نگهداری است. تمام دستگاه های برقی و مکانیکی مانند خرد کن ، غذاساز ، جاروبرقی و ... پس از مدتی کارکرد به دلیل فرسودگی ، نوسان برق یا حتی استفاده نامناسب نیازمند تعویض قطعات متحرک ، مکانیکی یا برقی هستند. بدین منظور شرکت ها و مجموعه هایی در سراسر کشور وظیفه گارانتی و خدمات پس از فروش را بر عهده دارند. یکی از برندهای نام آشنای لوازم خانگی و لوازم آشپرخانه که برای ما نامی آشنا است برند بلک اند دکر " Black and Decker " است. لوازم خانگی و آشپزخانه بلک اند دکر در کنار طراحی زیبا و کاربرپسند، دارای عملکرد خوب و عمر طولانی است. همین موضوع سبب شده است که فروش دستگاه ها و گرایش مشتریان به سمت بلک اند دکر بیشتر باشد. اما عمر طولانی دستگاه های بلک اند دکر مانع خرابی قطعات مصرفی آن نیست.

معرفی ویلوسرویس

ویلوسرویس در ابتدا جهت تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی و آشپزخانه برند بلک اند دکر شروع به فعالیت نمود. با موفقیت در خدمات پس از فروش بلک اند دکر ، دیگر برندهای فعال در بازار لوازم خانگی و آشپزخانه مانند مولینکس ، تفال ، کرشر ، کنوود ، براون ، پاناسونیک ، موزر آلمان و فیلیپس نیز ذیل خدمات ویلوسرویس قرار گرفت. در حال حاضر نمایندگان ویلوسرویس در سراسر کشور نزدیک به 90 نماینده خدمات پس از فروش و تامین قطعات است.

همکاران ویلوسرویس

ویلوسرویس با گارانتی پارسا الکترونیک برای خدمات پس از فروش ، تعمیر لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برندهای پاناسونیک ، دلونگی ، کنوود ، براون ، فیلیپس ، بلک اند دکر و ... همکاری می کند. هم چنین در بخش زیبایی و سلامت با خدمات طلایی موزر ایران سرویس های پس از فروش و تامین قطعات را در شبکه سراسری نمایندگان ویلوسرویس برای برندهای موزر آلمان ، وال و ارمیلا فراهم می کند. مشتریان گرامی جهت مشاهده کارت گارانتی خدمات طلایی موزر ایران می توانید به سایت ویلوسرویس و منو خدمات مراجعه نمایید.

ارتباط با ویلوسرویس

جهت ارتباط با مجموعه ویلوسرویس می توانید به صورت حضوری به آدرس دفتر مرکزی ویلوسرویس : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه سوم – پلاک 784 مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 55047469-021 تماس بگیرید. همین طور با مراجعه به سایت ویلوسرویس در صفحه تماس با ما نیز می توانید با مدیریت مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
بازدید : 199
mm
16:55
چهار شنبه 6 مرداد 1400

مشکلات ساختاری، مانند پانل های تکان خور یا شکاف بین پانل ها، می تواند به تجهیزات آسیب جدی برساند- یا حتی منجر به آسیب دیدگی پرسنل شود. با انجام بازرسی های منظم برای بررسی یکپارچگی ساختاری سیستم کفپوش، جستجوی مشکلات از این قبیل امری حیاتی است. این روش به شما کمک می کند قبل از آسیب یا آسیب به مردم ، هر مشکلی را شناسایی و کاهش دهید.

در وهله اول اگر مراحل نصب به درستی انجام شود ، می توان این نوع مشکلات را کاهش داد. در هنگام نصب ، باید توجه ویژه ای به وضعیت کف شود. کف زیرین باید از همه آوارها تمیز باشد و تا حد ممکن تراز باشد. و دیوارهای اطراف کف برجسته باید تا حد ممکن مربع باشند. این امر نیاز به برش پانل ها را به حداقل می رساند ، که به نوبه خود ، لرزش و شکاف پانل ها را به حداقل می رساند.

یکی دیگر از مواردی که باید از آن اجتناب شود کف پوش است که پاسخگوی نیاز فضای کار نیست. رتبه بندی بار از 1000 تا 25000 پوند است. پانل ها را می توان با استفاده از پانل های کم وزن در مناطق بار سبک تر از ساختمان مخلوط کرد ، در حالی که از پانل های با وزن بالاتر در مناطق بار سنگین اتاق استفاده می شود.

به طور خلاصه ، سیستم های کف دسترسی دسترسی به پست و پانل سنتی راه حل خوبی هستند در صورت نیاز به سیستم های سنگین مانند توزیع هوا خوب است. برای سرویس دهی به این طبقات، پیمانکاران خارج از دفترر یا پرسنل بسیار آموزش دیده در داخل لازم خواهند بود.

سیستم کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی به سیم ها ، کابل ها و لوله های زیر کف را فراهم می کند. پانل های جداگانه سنگین هستند و برای دسترسی به پلنوم نیاز به استفاده از ابزار خاصی دارند. همچنین ، کشیدن بیش از حد پانل های کف به طور همزمان توصیه نمی شود ، زیرا کل کف می تواند ثبات را از دست بدهد. اگر چند فوت از زمین فاصله داشته باشید ، این می تواند یک مشکل اساسی باشد.

انواع مختلفی از سیستم کفپوش برجسته در دسترس است که کمی متفاوت از مدل سنتی پست و صفحه است. اینها در درجه اول از یک برنامه مخابراتی / مرکز داده استفاده می کنند.

در دنیای امروز ، کف دسترسی بالا رفته در درجه اول در مراکز داده فناوری اطلاعات و اتاق های رایانه که نیاز به UFAD وجود دارد استفاده می شود. کابل کشی و سیم کشی نیز در زیر زمین انجام می شود.

مرکز ارتباطات از راه دور معمولاً از صف های مداوم کابینت های تجهیزات تشکیل شده است. این مراکز داده اغلب از نظر مساحت فوت مربع دارای پر جمعیت ترین پیکربندی نصب هستند و بنابراین ، سنگین ترین بار کف پیش بینی شده برای سیستم کف برآمده هستند.

علاوه بر این  مراکز داده اغلب در مکان های دورافتاده قرار دارند و تحت تنش های فیزیکی و الکتریکی از منابعی مانند آتش سوزی و گسل های الکتریکی قرار دارند.

در مراکز داده  مناطق تهویه مطبوع جداگانه اغلب با کف مرتفع مرتبط هستند. کاشی های کف سوراخ شده در زیر سیستم های رایانه ای قرار می گیرند تا هوای خنک را مستقیماً به درون آنها هدایت کنند. به نوبه خود، تجهیزات محاسباتی برای کشیدن هوای مطبوع از پایین به داخل اتاق طراحی شده است. سپس یک واحد تهویه مطبوع هوا را از اتاق بیرون می کشد ، آن را خنک می کند، و آن را مجبور به زیر کاشی های سوراخ شده کف بلند می کند ، بنابراین چرخه کامل می شود.

طبقات سنتی که از پست و پانل ساخته شده اند در محیط مرکز ارتباطات از راه دور / مرکز داده استفاده نمی شوند. در عوض انواع مختلفی از سیستم کفپوش برجسته می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در زیر نشان داده شده است.

طبقه های برجسته بدون استرینگر: با استفاده از این سیستم آرایه ای از پایه ها (پایه ها) ارتفاع لازم برای مسیریابی کابل ها را فراهم می کنند و همچنین از هر گوشه صفحات کف پشتیبانی می کنند. نیازی به سیم کش افقی نیست.

طبقه های برجسته رشته ای: این سیستم از آرایه ای از پایه های پایه استیل تشکیل شده است (که از یک صفحه پایه فولادی ، یک لوله عمودی و یک سر تشکیل شده است) که به طور یکنواخت در مراکز 2 فوت قرار دارند و به طور مکانیکی بر روی کف بتن محکم می شوند.

سکوهای سازه ای: اجزای سازنده این سیستم از زاویه ها یا کانال های فولادی ساخته شده اند که با جوشکاری یا پیچ و مهره به هم متصل شده اند و یک سکوی یکپارچه برای پشتیبانی تجهیزات به کار می روند.

مجامع خرپا: این سیستم از نقاط اتصال به زیر طبقه برای پشتیبانی از چارچوب خرپایی که صفحات کف بر روی آن قرار دارند استفاده می کند. خرپا از مقاومت جانبی بالایی برخوردار است و بارهای جانبی را نسبت به مونتاژ پایه عمودی به زیر طبقه منتقل می کند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 193
بازدید : 193


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود