بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
15:58
دو شنبه 29 شهريور 1400



یکی از دغدغه هایی که خانم ها با آن سر و کار دارند خرید لوازم آرایشی ماها کازمتیک مناسب است. از دیرباز  مسئله زیبایی و زیبایی شناسی اهمیت زیادی در میان انسان ها داشته است. در روزهایی که مثل امروز لوازم آرایشی متنوع و با کیفیت وجود نداشت خانم ها از وسایل متعددی برای آراستن موها و صورتشان استفاده می کردند. رنگ کردن موها به وسیله حنا و  به کار بردن مواد طبیعی متعدد برای رنگ و لعاب بخشیدن به چهره، گواه از این اشتیاق خانم ها برای زیبایی داشت. اما این روزها با پیشرفت فناوری، محصولات آرایشی نیز پیشرفته تر و با کیفیت تر شده اند. همین امر بر تنوع چنین محصولاتی افزوده است و خانم ها را در سر دو راهی که چه عرض کنم در سر چندراهیِ خریدِ بهترین لوازم آرایشی و مناسب ترین آن قرار داده است.

ریمل اسنس یکی از کاربردی ترین وسیله آرایش چشم ها استفاده از به منظور پُر پشت نشان دادن مژه ها است. جذاب ترین عضو صورت چشم ها هستند که نیازمند مراقبت های فراوانی می باشند. اما خانم ها همواره بیشتر از آقایان به زیبایی چشم های خود توجه دارند و برای زیباتر دیده شدن آنها از ریمل اسنس ماها کازمتیک استفاده می کنند.شرکت اسنس Essence  از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت معقولانه توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند.  میسلار واتر نوعی پاک کننده‌ی صورت بوده که برای ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده است. این محصول نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند.میسلار واتر نوعی پاک کننده‌ی صورت در فروشگاه اینترنتی ماها کازمتیک است که به از بین بردن سبوم و ناخالصی‌های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌شود.میسل‌ها با جذب کثیفی‌ها و ناپاکی‌ها، آن‌ها را از سطح پوست پاک می‌کنند. میسلار واتر بسیار کامل بوده و می‌تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر بیس گرفته تا آرایش چشم و ریمل را پاک کرده و عرق و چربی اضافی آن را از بین ببرد. اغلب، مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش به دو محصول جداگانه احتیاج دارد. بهترین نکته در مورد میسلار واتر این است که این محصول ساده و با کاربری آسان، هر دو کار را انجام می‌دهد.

 

امروزه محصولات بیوآکوا یکی از قابل اعتمادترین و پرطرفدارترین محصولات چینی در زمینه ی تولید و عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی از پوست می باشند. محصولاتی که این روزها جای خود را بیش از پیش در بازارهای فروش جهانی پیدا کرده است و در رقابت با برترین های این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد.بیوآکوا در ساخت و تولید محصولات آرایشی خود از به روزترین تکنولوژی ها و فرمولاسیون ها استفاده می کند. همچنین در این پروسه با در اختیار داشتن جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی و مجرب ترین دانشمندان و متخصصان این عرصه، به تولید محصولات باکیفیت و مشتری پسند خود می بالد. رضایت مشتریان در همان سالهای آغاز تولید باعث شده تا امروزه تولیدات آرایشی BIOAQUA را در سراسر دنیا مشاهده کنیم. از پاریس تا تهران و از ملبورن تا نیویورک، همه جا سخن از اعتبار بیوآکوا در میان است.بیوآکوا از رایحه ی میوه ها و گل ها در ساخت محصولات خود استفاده می کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 328
بازدید : 328
mm
16:9
جمعه 26 شهريور 1400

تعمیر مبل راحتی چند وقتی میشه که استاده به صورت مستقیم خدماتی مثل تعمیر مبل و صندلی، خدمات دکوراسیون ساختمان مثل کاغذ و نقاشی ساختمان و... با کنترل و نظارت مستقیم خودش داره انجام میده. استاده ضمانت و مسئولیت  100? کل کار شما قبول می‌کنم. تضمین کیفیت، قیمت شفاف، ضمانت انجام کار در زمان اعلام شده و...

 

نقاشی ساختمان

از جمله نکات مهم در مورد نقاشی ساختمان، بحث ترکیب رنگ ها برای به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در ساختمان است. یکی از مهم ترین نکاتی که هر نقاش ساختمانی بایستی بداند، بحث ترکیب رنگ های ساختمانی است. آشنایی با ترکیب رنگ ها سبب می گردد که نقاش بتواند کار خود را با بالاترین کیفیت و بهترین نحو انجام دهد.

اگرچه بحث انتخاب رنگ کاملا بر اساس سلیقه ی مشتری و یا همان کارفرما صورت می پذیرد، اما لازم به ذکر است که نقاش ساختمان بایستی با نحوه ترکیب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتری گوش زد نماید که در نهایت کار رنگ مورد علاقه، به چه صورت خواهد بود تا در صورت تمایل مشتری آن را انتخاب نماید.

گفتنی است که ترکیب رنگ ها با یکدیگری طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود آورده و با توجه به اندازه ی هر رنگ می توان طیف های کاملا متنوعی از رنگ ها ایجاد نمود.

 

تعمیرات مبل و رویه کوبی

یکی از حرفه‌های وابسته به صنایع چوب، حرفه‌ی رویه‌کوبی مبل و صندلی می‌باشد. زیبایی یک مبل یا صندلی بستگی زیادی به رویه‌کوبی آن‌ها دارد؛ به خصوص در مبل‌های تمام‌پارچه یا تمام‌چرم. نحوه‌ی کشیدن رویه، مغزی‌دوزی، استفاده از وسایل تزیینی، نحوه‌ی همانگ کردن گل‌ها و یا خط‌های راه‌راه پارچه و بسیاری از این موارد باعث زیباتر شدن مبل می‌شود. نگارنده در مجموعه‌ی حاضر پس از تعریف انواع مبل‌ها، روش رویه‌کوبی انواع مبل، تعیین نوع پارچه‌ی مورد نیاز برای این کار و هم‌چنین دیگر ابزار لازم برای انجام رویه‌کوبی مبل را عرضه می‌کند. بر این اساس پاره‌ای از موضوعات کتاب به این شرح است: نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های تمام‌پارچه‌ی راحتی، نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های استیل، مغزی‌دوزی، لمسه‌دوزی و انواع مغزی و کاربرد آن.

مراحل رویه کوبی

به طور کلی به تمام فعالیت هایی که بر روی کلاف خام مبل انجام می شود تا به مرحله ی استفاده برسد و یک کلاف خام به مبل تبدیل شود رویه کوبی مبل می گویند. در اینجا رویه کوبی مبلمانی که چند سالی استفاده شده و نیاز به تعمیر دارد را توضیح خواهیم داد. در مرحله ی اول تمامی پارچه ها با حساسیت بالا و دقت به صورتی که به کلاف و چوب مبل صدمه ای وارد نشود شکافته می شوند در ادامه تسمه، گونی، فنر و تمامی منگنه ها از مبل جدا می شوند دقت بفرمایید اگر هر کدام از محتویات قدیم باقی بماند و رویه کوبی با وجود آنها صورت بگیرد به هیچ عنوان نتیجه ی قابل قبولی نخواهیم داشت. پس از جدا شدن تمامی محتویات از ابتدایی ترین مرحله که زیر کار کردن نام دارد رویه کوبی شروع می شود. عملیات رویه کوبی حتما باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. با توجه به اینکه زیرکار کردن مبلمان استیل و راحتی با هم متفاوت است زیرکار مورد نظر هر کدام انجام می شود برای مثال برای رویه کوبی مبلمان راحتی بعد از اینکه تسمه کشی انجام شد و گونی ها قرار داده شدند اسفنج و فوم در قسمت هایی که باید گذاشته می شود برای مثال حتما برای تشک ها از فوم سرد و در قسمت هایی مثل دسته ها از اسفنج استفاده می شود و در پایان پارچه روی آن کوبیده می شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 318
بازدید : 318
mm
14:40
چهار شنبه 24 شهريور 1400

طراحی نمای ساختمان گروه معماری راد دیزاین کار خود را در زمینه مهندسی معماری،طراحی داخلی و منظر از سال 1389 آغاز نموده است و در راستای فعالیت های حرفه ای معماری تاکنون طراح و مجری پروژه های موفق و برگزیده بوده است. گروه معماری راد دیزاین با بهره گیری از توان بالای هنری -علمی و تیم فنی طراحی-اجرا دانش آموخته به روشهای مدرن معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضایی متنوع و کارآمد در پروژه های تجاری، فرهنگی، تفریحی، مسکونی، اداری و… ارائه دهد..

 

تعداد بازدید از این مطلب: 338
بازدید : 338
mm
19:22
شنبه 20 شهريور 1400

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمام کارها با استفاده از کامپیوتر انجام می شود و در تمام شرکت ها کار به صورت اتوماتیک پیش می رود، به همین دلیل راه اندازی شبکه یکی از مهم ترین مسائل در شرکت ها محسوب می شود، لازم به ذکر است بدانید که اگر کامپیوتر های یک شرکت را با یکدیگر شبکه نکنید سرعت کار به شدت افت پیدا می‌کند و از حالت اتوماتیک خارج می شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید دلیل اهمیت بالای راه اندازی شبکه چیست؟ 

در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم سیستم های یک شرکت برای انتقال فایل به یکدیگر متصل هستند و اگر در یک شبکه وجود نداشته باشند تمام کارها به صورت دستی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است بدانید در این محتوا اطلاعات کاملی نسبت به نصب و راه اندازی شبکه به دست خواهید آورد در نتیجه پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

C:\Users\memarist\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2.jpg

نصب و راه اندازی شبکه چه کارایی دارد

اگر از کارایی شبکه اطلاعاتی ندارید است بدانید که راه‌اندازی شبکه دارای کاربردهای بسیار فراوان می‌باشد برای مثال یکی از مهمترین مباحثی که با راه اندازی شبکه به آن دست پیدا خواهد کرد سرعت بالای اینترنت است، در واقع شما با راه اندازی شبکه هیچ وقت با چالش کم شدن سرعت اینترنت و یا قطع شدن آن مواجه نخواهید شد که این مسئله برای بسیاری از افراد آرزو شده و دسترسی به این اینترنت پر سرعت بسیار مشکل می باشد.

از سوی دیگر با راه اندازی شبکه ، امنیت اطلاعات سازمانی شما افزایش پیدا می‌کند، در ثانی این نکته را هم در نظر داشته باشید که با راه اندازی شبکه های سازمانی می ‌توانید برای کارمندان خود محدودیت ایجاد کنید تا هر شخص به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد برای مثال شما می توانید تعیین کنید که اطلاعات مهم تنها برای چند کارمند که قابل اعتماد هستند نمایش داده شود در نتیجه مابقی کارمند ها به این نوع از اطلاعات دسترسی نخواهند داشت. از تمام این مسائل مهم تر مواجه نشدن با مشکلاتی همچون کار نکردن دستگاه پرینتر، اسکنر، فکس و بسیاری از دستگاه های دیگر است زیرا در بسیاری از موارد مشاهده شده که کارمندان یک شرکت وقتشان برای راه اندازی این نوع از دستگاه ها گرفته می شود.

C:\Users\memarist\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3.jpg

آشنایی با انواع شبکه

اگر قصد راه اندازی شبکه را دارید در ابتدای کار باید مشخص کنید که قصد دارید از شبکه کابلی استفاده کنید یا شبکه بی سیم، توجه داشته باشید که برای کاهش هزینه جهت راه اندازی شبکه پیشنهاد می شود از شبکه بی سیم استفاده کنید. قابل توجه است بدانید که شبکه همتا به همتا و شبکه کلاینت بهترین گزینه برای راه اندازی شبکه برای شرکت های کوچک و بزرگ می باشد. شرکت های بزرگ از راه اندازی اتاق سرور نیز بهره میبرند.

 

نتیجه گیری

مطمئنا تا قبل از مطالعه این محتوا اطلاعاتی نسبت به  نصب و راه اندازی شبکه نداشته اید اما در حال حاضر با انواع شبکه آشنا شده اید و به راحتی می توانید با اطلاعاتی که به دست آورده اید یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که راه اندازی شبکه کارایی بسیار زیادی دارد در نتیجه استفاده از آن برای شرکت ها الزامی می باشد.

راه اندازی شبکه

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 302
بازدید : 302
mm
17:45
شنبه 20 شهريور 1400

بیایید شروع کنیم فینگر فود چه هستند قبل از اینکه به آموزش فینگر فود ها بپردازیم. فینگر فود ها در حالت ایده آل ، غذاهای کوچک و لقمه ای هستند که قرار است مستقیماً با دستان شما خورده شوند ، بدون نیاز به ظروف! به جای چنگال و چاقو ، مردم اغلب این غذاهای کوچک را با سیخ یا خلال دندان سرو می کنند تا راحت بخورند!

غذاهای فینگر مدتی است که وجود دارند. باور کنید یا نکنید ، فینگر فود ها محبوب شدند و در سفره های میهمانی ها قرار دارند. پس سعی کنید از آموزش فینگر فود ما کمال استفاده را ببرید.

بعضی ها معتقدند که تاریخچه فینگر فود ها به زمانی برمی گردد که در آمریکا صاحبان کافه ها تصمیم گرفتند تا خوراک های ساده تری را برای مشتریان خود آماده نمایند. فینگر فود ها طرفداران بسیار زیادی دارند. این غذاهای خوشمزه در نوع خود بسیار بینظیر است و مصرف آنان نیز بسیار راحت.

غذاهای فانتزی مخصوص انگشتان یا همان فینگر فود ها مناسب برای مهمانی ها و مراسم خاص یا تعطیلاتی مانند عروسی یا شب سال نو یا حتی تولد ها است! آنها مطمئناً برای بزرگسالان نیز بسیار مناسب و عالی هستند.

بهترین فینگر فود ها کدامند؟

سوال بسیار سختی است. اگر به پایینتر رفته و آموزش فینگر فود ها را بررسی نمایید مشاهده می کنید که جواب ما بیراه نبوده و واقعا در بین آنها انتخاب بسیار سخت است و واقعا دشوار است که از بین آنها یکی یا چند تایی را جهت انتخاب بهترین فینگر فود انتخاب نماییم.

از اینرو پیشنهاد می کنیم که حتما آموزش بیش از 30 مدل از بهترین های فینگر فود را در قالب آموزش فینگر فود مطالعه کرده و حتما آنها را بیاموزید. در نظر داشته باشید که ما بهترین ها را با بهترین دستور پخت و طرز تهیه فینگر فود ها برایتان قرار داده ایم.

آموزش فینگر فود تارت سیب زمینی شیرین

یکی از آموزش فینگر فود ها تارت سیب زمینی شیرین است که کامل برایتان قرار داده ایم. تارت یک شیرینی بین المللی است که در اندازه های مختلفی وجود دارد ریشه آن فرانسوی است و از خانواده پای ها است اما به دلیل ضخامت بیشتری که دارد به آن تارت گفته می‌شود.

مطالب مرتبط

 

تعداد بازدید از این مطلب: 306
بازدید : 306
mm
14:48
یک شنبه 14 شهريور 1400

How do I increase my Telegram members?

Learn how to easily increase your Telegram members! We have put all the tricks to increase the number of Telegram members.

There is no doubt that Telegram is one of the best virtual networks in the world and is in the top three networks in terms of users in world, so that more than 500 million were installed!

With the spread of the telegram, many telegram channels were created and also new groups.

money was formed from the telegram and today hundreds of thousands of people are earning money from the telegram messenger.

It is interesting to know that people earn millions from Telegram!

But what are the important criteria for having a great income from Telegram? Well, it may be guessed, targeted and real members is one of the best criteria for a channel to thrive so that the more members there are.

 

But the basic and important question is:

How to increase your channel subscribers?

In order to be able to attract real Telegram members, we must be creative and if we want to speed up our work. But it does not mean that you can’t make millions from Telegram without money.

 

Because this statement is completely incorrect and illogical. both based on experience and based on statistics and information on Telegram revenues that have occurred in middle east.

first step; Increase Telegram fake members is prohibited!

There are different opinions on this. some believe that increasing the fake members for Telegram channel is to some extent in the interest of the channel manager, and some believe that this will hit the channel hard.

But what is the truth? The truth is to assume that your Telegram channel has 50,000 members. when a new member enters your channel, he will see that the number of views of your posts is only one thousand!

This causes the user to leave your channel and no one will trust your channel to buy ads! Don’t buy fake Telegram members!

 

Learn how to increase Telegram members with these 13 free tricks:

To increase real Telegram channel members, you must first be patient and do all the training that we give to succeed.

 

  • Take the basics very seriously

It is very important that your Telegram channel profile is completely unique and beautiful. You should write a good description for your channel and specify your goals from this channel. If your target is to make money from Telegram, you should find a very good idea and act quickly.

 

2- Start to share your Telegram channel

To start from zero member, it is harder to get a member. because when a visitor sees your channel and realizes that you have a low number of members, he will leave the channel quickly. It is better to start with all your friends and family.

 

3- Start with low members

There are various ways to attract members. For example, Telegram exchange software. You can add 500 fake Telegram members to your channel (we mean exchange), but do not do add more.

 

4- Create a blog and share your link!

Suppose your channel title is buy Telegram members and post views. Go to a site builder like "Blogger" and create a blog. And Share your link on your own blog. If someone searches on Google for buy Telegram members you may be part of the results.

 

5- Use Telegram directory websites

If you don"t have time to build a website, a better way is in front of you. Just need to search on Google for "Telegram directory" and find some websites. Now it"s time to submit your link for free and attract more target members for your channel.

 

6- Social networks for increase Telegram subscribers

You have to advertise right on the virtual network to be able to do the process of increasing the Telegram member in a great way. For this purpose, you can use: Facebook, Twitter, Pinterest and etc. From social networks you can get free Telegram members and also customers for your products.

 

7- Do not forget Telegram groups and super groups

It is better to share your link in related groups. You can attract many targeted members. But most of Telegram groups have some robots for remove ads. Be careful to don"t get ban from Telegram.

 

8- Exchange link with related Telegram channels

You can find many related Telegram channels and groups on directories. Then send a message to admin and exchange your link for free. The channels do not have to be very similar. If your sell mobile, then you can exchange link with other digital sellers.

 

9- Create challenge and competition with prize

This is also a great way to increase Telegram channel members. Suppose your channel have cloth products. Ask users to send you their cloth photo. Share their photos on channel or group and other users will see that photos. At the end, give a prize to best photo.

 

  • Publish high quality posts

It is very important that your posts are unique and not copy! With this method you will attract many real members that are interested on your posts.

 

11- Get help for publish posts from your members

Try to ask members, which posts are most useful for them. Now, you know that how to publish great posts on your Telegram channel or group.

 

  • Use Telegram hashtags

Use hashtags on your articles and get more Telegram members easily! If someone search on Telegram for a keyword, your channel will appear on the search result.

 

13- Think a little yourself and be creative!

These 12 methods are really useful for you. But think for yourself and be creative and tell yourself how can I increase my Telegram channel members and buy Telegram poll votes with cheap price? Maybe you will discover a new and wonderful method.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 315
بازدید : 315
mm
17:11
جمعه 5 شهريور 1400

دریاچه چیتگر با مساحت 330 هکتار در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده. دریاچه چیتگر از شمال به بزرگراه همت، از شرق به محور چهار باغ و از جنوب و غرب به پارک جنگلی چیتگر محدود می‌شه. الان با پیگیری شهرداری تهران این پروژه در حال ساخت و آماده سازی می‌باشه که زمان به کار گیری فاز اول این طرح شامل ساخت دریاچه مصنوعی، پهنه ساحلی و به کار گیری ادامه بزرگراه شهید حکیم، بهار سال 1392 پیش بینی شده‌.

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می کنند و برخی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می روند و ساعتی را با دوستان شان خلوت می کنند. از همین رو ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم به چند مورد از بهترین مراکز گردشگری تهران اشاره داشته باشیم تا زمانی که خواستید اوقات فراغتتان را در کنار دوستان و خانوادتان سپری کنید با جاذبه های پایتخت ایران آشنایی بیشتری داشته باشید.

در بخش شمالی دریاچه تهران بازی‌های هیجان‌انگیزی رو می‌تونید امتحان کنین. اگه قصد خرید از مراکز لوکس مانند بام لند رو دارین می‌تونید به شرق دریاچه برید.

 

 

از جنوب این دریاچه می‌تونید خود رو به پارک جنگلی چیتگر برسونین. دریاچه چیتگر در شب براتون بسیار دیدنی میشه.

گردشگری طبیعت تهران

اگر برای تفریج و سرگرم کردن خودتان قصد دارید که به به جایی از خارج از شهر تهران بروید اما به تهران هم نزدیک باشید، می توانید روستایی که در اطراف تهران قرار بروید. این روستاها جز بهترین جاذبه های گردشگری اطراف تهران محسوب می شوند و به دلیل آب و هوای خوشی که دارد می توانند سفرهای یک روزه ی شما به بهترین نحو ممکن تبدیل نمایند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به این مناطق تنها یک الی دو ساعت رانندگی لازم است. در ادامه ما به چند مورد از بهترین و معروف ترین روستاهای تهران اشاره خواهیم کرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 284
بازدید : 284
mm
14:32
دو شنبه 1 شهريور 1400

در خرید اینترنتی وجود یک راهنما و همراه بسیار ضروری است، خریدیار یکی از سایت هایی است که شما را در خرید اینترنتی راهنمایی می کند.

 

در خرید اینترنتی چطور کالای مناسب را تشخیص دهیم؟

در خرید اینترنتی چطور راهنمایی های لازم پیش از خرید را دریافت کنیم؟

در خرید اینترنتی دستیار خرید یا همراه خرید ما چه کسی است؟

 

در خرید حضوری دو مزیت بزرگ برای شما وجود دارد، اول اینکه می‌توانید کاملا محصول را در دست بگیرید و لمس کنید، دوم اینکه می‌توانید از راهنمایی های فروشنده در خصوص کالا و ویژگی های آن استفاده کنید.

 

اما در خرید اینترنتی این فرصت برای شما وجود ندارد، اما این دلیل بر کنار گذاشتن خرید اینترنتی نیست، چرا که در خرید اینترنتی هزاران مزیت و فایده وجود دارد، پس در نتیجه باید کاری کنیم که معایب آن کمتر شود.

 

اگر همین امروز تصمیم به کوهنوردی گرفته باشید کدام چادر کوهنوردی را انتخاب می‌کنید؟ اصلا برندهای معتبر چادر کوهنوردی کدام هستند؟

کدام مدل چادر برای نیاز شما مناسب است؟

نظرات خریداران در مورد چادر انتخابی شما چگونه است؟ از این مدل چادر چقدر استقبال شده است؟

اینجاست که سایت راهنمای خرید محصولات مانند kharidyaar.ir به شما کمک می‌کند هم کالای مورد نظر و بهترین برندهای مرتبط با آن کالا بهتر بشناسید و هم انتخاب بهتری در خرید کالای مورد نظر داشته باشید.

 

در واقع در سایت خریدیار شما بهترین کالاها را همراه با راهنمای خریدشان مشاهده می کنید، مثلا وقتی قصد انتخاب یک همزن برقی را دارید، در خریدیار نکات لازم پیش از خرید این کالا را مطالعه می کنید و همچنین بهترین نمونه های پرفروش بازار را همراه با لینک خرید در دسترس دارید.

 

سایت خریدیار یک راهنمای خرید اینترنتی انواع کالاست، سایت که در زمینه‌های مختلف کالاهای مختلف را بررسی کرده و اطلاعات لازم پیش از خرید کالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از نمونه‌های جهانی خریدیار، سایت wirecutter است که دقیقا به همین شکل و البته در مقیاس جهانی کالای موجود در آمازون و فروشگاه‌های اینترنتی دیگر را نقد و بررسی می‌کند.

 

 

خریدیار و لوازم خانگی و آشپزخانه

سایت خریدیار کار خود را با نقد و بررسی لوازم خانگی و آشپزخانه آغاز کرد و در حال ورود به سایر دسته‌بندی های کالایی می باشد، خریدیار نویسندگانی دارد که هر کدام در گروه کالایی مشخصی فعالیت می‌کنند و کالاهای آن دسته را بررسی می‌کنند.

نویسندگان سایت خریدیار ابتدا اطلاعات لازم را در خصوص گروه کالایی مورد نظر کسب می‌کنند و نکات طلایی پیش از خرید کالا را برای شما بیان می‌کنند تا با چشمانی باز انتخاب کنید.

سپس بهترین‌های گروه کالایی مورد نظر را همراه با بیان جزئیات محصول و لینک خرید به شما معرفی می‌کنند، ناگفته نماند که نویسندگان خریدیار هنگام بررسی هر محصول به نظرات خریداران آن کالا توجه ویژه ای دارند تا شما پیش از خرید از نظر خریداران مطلع شوید.

 

 

 

خریدیار چه فروشگاه‌هایی را معرفی می‌کند

خریدیار در حال حاضر با گروه دیجی کالا همکاری می‌کند، اما در آینده نزدیک هر فروشگاهی که سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کند و محصولات با کیفیتی عرضه کند، می‌تواند در سایت خریدیار معرفی شود.

به طور مثال سایت thisiswhyimbroke که در زمینه همکاری در فروش فعالیت می‌کند، محصولات مختلفی را از فروشگاه های مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

سایت خریدیار به چه شکل کسب درآمد می‌کند

خریدیار یک سایت افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش است که در حال حاضر با دیجی کالا همکاری می‌کند.

کسب درآمد در حوزه‌ی افیلیت مارکتینگ بر پایه کسب کمیسیون از فروش محصول است، یعنی وقتی شما کالایی را از دیجی کالا خریداری کنید، کمیسیون مشخصی به خریدیار پرداخت می‌شود.

همین موضوع موجب می‌شود که ما هیچ تعصب خاصی روی کالای مشخص نداشته باشیم و کاملا منصفانه کالاهای مختلف را نقد و بررسی کنیم، چرا که برای ما تفاوتی ندارد به طور مثال شما کدام مدل همزن برقی را انتخاب می‌کنید.

ما به اخلاق پایبندیم و تلاشمان این است که منصفانه‌ترین بررسی‌های ممکن را برای نقد کردن محصولات داشته باشیم و هدف نهایی ما این است که شما برای خرید یک محصول نیاز به تحقیق و بررسی نداشته باشید و خیلی راحت سایت خریدیار را باز کنید و نام کالای مورد نظر را سرچ کرده و نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

 

آیا واقعا کالاها نیاز به نقد و بررسی دارند؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه نیاز به نقد و بررسی کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که نیاز به بررسی زیادی داشته باشند.

اما حقیقت این است که هر کالایی بررسی‌های خاص خود را نیاز دارد، به طور مثال وقتی قصد خرید یک کش بدن سازی ساده را دارید، آیا می‌دانید که کش با چه مقاومتی را خریداری کنید؟

آیا به صورت پیشفرض می‌دانیم که انواع کش بدنسازی کدامند؟

آیا می‌دانیم که برندهای معتبر کش بدنسازی کدام‌ها هستند؟

 

از طرفی شاید با خود بگویید که بسیار عالی، اگر کالای مورد نظر دارای پیچیدگی های زیادی است، پس خیلی راحت به سراغ گران ترین می‌رویم که حتما بهترین است.

اما لزوما گرانترین‌های بازار بهترین‌ها برای شما نیستند، بسیاری از کالاهای گران قیمت شامل ویژگی‌هایی هستند که هیچوقت استفاده‌ای ندارند، یا اینکه بخاطر مارک یا برند مشخصی، قیمتی چند برابر دیگر کالاها دارند.

هدف خریدیار این است که بهترین کالا، با بهترین قیمت و با ویژگی‌های کافی و مورد نیازتان را انتخاب کنید.

بگذارید یک مثال بزنم، فرض کنید که چند میلیون تومان هزینه کرده اید و یک دستگاه آون توستر خریده اید، و این درحالی است که عمده استفاده شما از این دستگاه برای گرم کردن نان صبحانه است.

امااگر می‌دانستید که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم می‌تواند برایتان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمی‌کردید، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر استفاده کنید.

یا اگر با کارایی و تفاوت های آون توستر، ماکروویو و فر گازی آشنا بودید، دستگاهی را می خریدید که هر سه کار را برای شما انجام دهد و هزینه کمتری برایتان ایجاد شود.

پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 237
بازدید : 237


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود