بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
16:3
سه شنبه 5 مرداد 1400

اول این مقاله یک نکته خدمتتان عرض کنیم. غذاهای ایرانی از جمله غذاهای خوشمزه و خوش طعمی هستند که هر انسانی آرزو دارد برای یکبار هم که شده است این غذاهای ایرانی را میل کنید. این قضیه مربوط به تمام انسان های دنیاست. اکنون می توان لیست غذاهای ایرانی را با یکدیگر بررسی کنیم. ایران عزیزمان در بسیاری از چیزها بی نظیر است.

برای بررسی لیست غذاهای ایرانی باید غذاهای ایرانی را دسته بندی کنیم. غذاهای ایرانی بسته به نوعی که پخته می شوند شامل دسته های مختلفی هستند که در زیر برایتان آورده ایم.

 

شیرینی ها انواع مختلفی دارند و در قومیت های مختلف ایرانی نیز شیرینی های گوناگونی وجود دارد که آموزش این شیرینی ها در آموزش آشپزی خالی از لطف نیست. از این رو حتما طرز تهیه انواع شیرینی ها را مطالعه نمایید.

انواع غذاهای دریایی

کشور پهناور ایران از دو سمت به دریا متصل است. دریا هم که محل زندگی انواع ماهی هاست. از اینرو از قدیم ایرانیان در ماهیگیری حرف های بسیاری برای گفتن داشته اند. ماهی های جنوب و ماهی های شمال با طعم های متفاوت آن.

منبع: https://1touchfood.com/

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 207
بازدید : 207
mm
21:19
دو شنبه 28 تير 1400

ما در زیمانو سعی داریم تا متنوع‌ترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم.
هدف سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، معرفی کالای درمانی، دستگاه های پزشکی ، سلامت و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه، به خصوص برای مراکز درمانی است. پخش و توزیع لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی در زیمانو به آسانی به سراسر کشور انجام می‌شود.
قیمت تجهیزات مصرفی پزشکی و بیمارستانی در سامانه فروش آنلاین زیمانو، برای تمامی مراکز درمانی، آموزشی، خیریه‌ها و بیماران در منزل ویژه است.
ما فقط یک سایت فروش اینترنتی نیستیم، زیمانو به دنبال کشف و معرفی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تأمین کنندگان کالای پزشکی و بهداشتی و نوآوران این عرصه هست و دست آنها را برای همکاری به گرمی فشرده و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 195
بازدید : 195
mm
16:18
یک شنبه 27 تير 1400

بازی GTA v برای کامپیوتر یک بازی مهیج که با رزولوشن های حداکثر 4k و بالاتر و با سرعت 60 فریم بر ثانیه هم قابل بازی است و در سیستم های ضعیف تر با کیفیت پایین تر قابل اجراء می باشد اما به حداقل سیستم این بازی توجه نمایید. با خرید بازی جی تی ای وی می توانید این بازی از سایت سوخت گیم فوق العاده به صورت کاملا آنلاین و سرورهای اصلی بازی تجربه نمایید.

 

سه کاراکتر مختلف برای بازی وجود دارد یک شکارچی خیابانی، یک سارق بازنشسته و یک جوان وجود دارد که برای زنده ماندن کار های خطرناکی انجام میدهد که کار هر کسی نیست.

 

خرید اورجینال بازی gta v

 

با خرید یکی از بهترین بازی های جهان باز یعنی همان بازی GTA v سفارشی سازی های مختلف مخصوص PC دارد که شامل بیش از 25 تنظیم برای کیفیت و سایه ها و موارد مختلف است که طبق کامپیوتر خودتان می توانید بهترین تنظیمات را انجام دهید. حتی گزینه های اضافی مثل تراکم جمعیت برای کنترل تردد خیابان ها و عابر پیاده را می توانید در بازی جی تی ای وی کنترل کنید.

 

بازی GTA v جلوه های ویدئویی بسیار زیبا در ماشین سواری، تیراندازی، عابران پیاده و حتی حیوانات دارد که به صورت گسترده ای روی آن ها کار شده که روی حالت سوم شخص به خوبی می توان بازی کرد که مانند بازی CYBERPUNK 2077 یا Watch Dogs 2 می باشد یعنی جهان باز است و شباهت های زیادی دیده می شود.

تحویل بعد از خرید بازی استیم GTA V

 

بعد از خرید بازی جی تی ای وی استیم یک رسید دریافت خواهید کرد که در صورت هرگونه سوال یا مشکلی می توانید از طریق پشتیبانی سایت سوخت گیم سفارش خود را پیگیری کنید. بعد از خرید، سفارش شما به صورت خودکار در زمان تعیین شده انجام می شود و نیازی به پیگری از طرف شما نخواهد داشت.

تحویل بازی جی تی ای وی چقدر طول می کشد؟

 

پس از 30 دقیقه الی 3 ساعت بعد از خرید بازی GTA V وی فعالسازی توسط ما انجام خواهد شد.

نکات مهم

 

نرم افزار استیم باید روی سیستم شما نصب باشد.

قبل از ثبت سفارش استیم گارد غیرفعال نمایید و از استیم خارج شوید (لاگ اوت) کنید.

هنگام ثبت خرید یوزرنیم و پسورد به درستی وارد کنید تا سریعا سفارش انجام شود.

اگر ریجن استیم شما ریجن های موجود نمی باشد می توانید یک اکانت جدید استیم بسازید با هر ریجنی و سفارش را با ارزان ترین ریجن ثبت نمایید.

 

سوالات متداول

آیا نسخه اورجینال تحویل داده می شود؟

 

بله نسخه کاملا اورجینال بازی gta v خریداری و تحویل داده می شود.

پشتیبانی به چه صورت است؟

 

پشتیبانی رایگان به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. پشتیبانی از طریق واتساپ و سیستم تیکت سایت انجام می شود.

بعد از خرید، نیاز است با پشتیبانی ارتباط برقرار شود؟

 

خیر سفارشات به صورت خودکار بین 30 الی 3 ساعت کاری انجام خواهد شد.

با چه ریجن استیمی بازی جی تی ای خریداری کنیم؟

 

اگر تا به حال در اکانت استیم خریدی انجام ندادید و خام می باشد با هر ریجن استیمی می توانید با همین قیمت خرید نمایید اگر با استیم خریدی انجام داده اید ریجن باید ایران یا آرژانتین باشد در غیر این صورت می توانید یک اکانت استیم جدید بسازید و سفارش دهید.

 

منبع: بازی gta v از سوخت گیم

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
بازدید : 199
mm
15:36
یک شنبه 27 تير 1400

 ایمیل تبلیغاتی یا پروموشنال نوعی ایمیل است که مشاغل برای تبلیغ محصولات، خدمات، پیشنهادات و کمپین‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف ایمیل‌های تراکنشی که مشتریان را در مورد سفارش یا اطلاعات حساب مطلع می‌کنند، ایمیل‌های پروموشنال معمولاً با هدف تبدیل افراد به مشتری و مشتری به طرفدار محصولات و خدمات ارائه می‌شوند. ایمیل‌های تبلیغاتی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند خبرنامه‌های هفتگی، ایمیل‌های تبلیغاتی فروش و ایمیل‌های نگهداشت مشتری و سایر موارد. تمرکز اصلی یک ایمیل تبلیغاتی این است که در مورد محصول یا خدمات خود به مشتریان بالقوه اطلاعات بدهید.

 

 

در یک مطالعه موردی ، بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هر ماه یک بار محصولات مورد نیازشان را از طریق ایمیل‌های بازاریابی خریداری می‌کنند. با ایمیل‌های تبلیغاتی که به خوبی نوشته شده‌اند، متقاعد کردن مشتری برای خرید دوباره کار سختی نخواهد بود. نوشتن ایمیل‌های پروموشنال با نرخ تبدیل بالا کلید افزایش فروش شما است و برندهای مشهور تجارت الکترونیکی این موضوع را به خوبی می‌دانند. در ادامه به معرفی چند نوع ایمیل تبلیغاتی پرکاربرد خواهیم پرداخت:

بیشتر بخوانید: چگونه ROI ایمیل مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

پیشنهادهای محدود

همه ما ذاتاً از این‌که عقب بمانیم یا چیزی را از دست دهیم می‌ترسیم و هیچ کس دوست ندارد یک فرصت خوب را از دست بدهد. با محدود کردن زمان تبلیغ و ایجاد احساس فوریت احتمالا خریدار در مورد خرید سریع تصمیم خواهد گرفت. سعی کنید در متن و عنوان ایمیل به محدود بودن تعداد کالا و زمان فروش آن اشاره داشته باشید تا تاثیرگذاری بیشتری را در ایمیل‌ها تجربه کنید.

ایمیل رونمایی از محصول جدید

در حال آماده سازی یک کتاب جدید برای انتشار هستید؟ خط تولید جدید فروشگاه به زودی آغاز به کار خواهد کرد؟ یا یک سرویس جدید به لیست خدمات وبسایت شما اضافه شده است؟ در کل راه اندازی محصول یا خدمات جدید همیشه هیجان انگیز بوده است. اما مهم‌تر از همه، معرفی محصول جدید باعث ایجاد حس کنجکاوی می‌شود، مخاطبین شما را درگیر می‌کند و برند پویا و سرحال نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه عنوان ایمیلی جذاب بنویسیم؟

موجود شدن کالاهای خاص

رونمایی از محصول جدید اتفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم و شاید فقط یک الی 2 بار در سال لازم باشد این نوع ایمیل‌ها را به مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند برای ارسال ایمیل تبلیغاتی مناسب و جذاب باشد، موجود شدن کالاهای خاص است.

فروش ویژه فصلی

جمعه سیاه، عید نوروز، روز مادر و یا تعطیلات تابستانه زمان‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید. معمولا در این زمان‌ها فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی برای کاربران در نظر می‌گیرند که می‌تواند موضوع خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی هم باشد و کاربران را به خرید ترغیب کند.

جایزه برای مشتری‌ها

در نظر گرفتن جایزه و هدیه مانند یک جادو برای ایجاد مشارکت، افزایش فروش و تبلیغ محصولات عمل می‌کند. علاوه بر اینکه کاربران وب سایت را با بنرهای درون سایت با این جایزه‌ها آشنا می‌کنید، می‌توانید ایمیل خاص و جذاب هم برای کمپین طراحی کنید تا بتوانید فروش را چند برابر کنید.

 

منبع:

 

https://worlds-news.blogsky.com/1400/04/11/post-16/%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84-%db%8c%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af%d8%9f

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 161
بازدید : 161
mm
14:50
شنبه 26 تير 1400

این نوع وب سایت ها بیشتر از جذابیت باید استاندارد بالایی در طراحی داشته باشند و در انتخاب رنگ این نوع وب سایت ها باید از رنگ های تیره و رسمی تر استفاده شود. دسته بندی خدمات و نمونه کارها در این وب سایت ها اغلب یک جزء جدایی ناپذیر است. این نوع وب سایت ها می توانند قسمتی را هم برای فروش محصولات خود داشته باشند که اغلب نیازی به اتصال به درگاه بانکی ندارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به برگه طراحی سایت شرکتی مراجعه نمایید. از نمونه سایت ها در این زمینه می توان به سایت فن آموزان اشاره نمود.

در حقیقت شرکت طراحی سایت شرکتی معمولا برای شرکت ها و سازمان هایی استفاده می شود، که قصد دارند نمونه خدمات و رزومه کاری خود را در معرض دید کاربران و مشتریان خود قرار دهندو از طریق سایت خود اطلاعات لازم را در خصوص خدمات ، رویداد ها و اخباری که در شرکت رخ می دهد را به کاربران نمایش دهداین سایت یک پل ارتباطی بین کاربران و شرکت و یا با شرکت های مختلف می باشد.

قیمت ارائه خدمات سئو خارجی سایت

سئو خارجی شامل تعدادی فرایند و عملکرد است که با توجه به آن ما وب سایت را در بخش Off Page دارای اعتبار و امتیاز می کنیم. به طور کلی باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که:

سئو خارجی به تنهایی کارساز نیست و بهتر است که با سئو داخلی همراه باشد.

سئو خارجی به میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی کیفیت و کمیت بک لینک ها و غیره وابسته است.

از مهمترین عوامل سئو خارجی که در خارج از سایت شما انجام می شود می توان به :

·ساخت بک لینک ها و رپرتاژ آگهی ها

·وبلاگ نویسی

·کار کردن بر روی شبکه های اجتماعی

·تبلیغات سایت شما در سایت های پربازدید

و عوامل مهم دیگر اشاره کرد.

حال که با این تعریف آشنا شدیم که هزینه سئو سایت چگونه محاسبه می شود، باید این را بدانیک که به 2 صورت می توان برروسی بهینه سازی یک وب سایت فعالیت کرد.

·به صورت ماهیانه

·به صورت پروژه ای

تعرفه سئو ماهیانه و بر اساس بودجه ای مشخص

در حقیقت اینطور می توان این مسئله را بازگو نمود که قیمت سئو سایت ماهیانه یعنی اینکه به صورت ماهیانه فعایت بهینه سازی بر روی وب سایت شما صورت پذیرداین مورد از بهینه سازی بیشتر برای آن دسته از وب سایت هایی که در یک سری کلمات کلیدی در گوگل دارای امتیاز هستند و می خواهند، رنک خود را بهبود و یا در شرایط فعلی حفظ کنند استفاده می شود.

هزینه سئو سایت قبل از هر چیز با توجه به آنالیز سایت شما مشخص می شود.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 170
بازدید : 170
mm
18:29
جمعه 25 تير 1400

از یخچال بعنوان قلب آشپزخانه یاد می‌شود چرا که مهم‌ترین نیازهای حیاتی انسان شامل انواع مواد غذایی و نوشیدنی برای داشتن طول عمر بیشتر و حفظ تازگی آنها در یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند و معمولا به مرور زمان و استفاده غیر اصولی نیاز به تعمیر یخچال در محل ضروری می‌شود؛ چون یخچال جز سنگین ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌رود و تعمیر یخچال در محل، کار را برای افراد راحت تر می‌نماید که در ادامه شایع ترین علل خرابی یخچال را باهم بررسی خواهیم کرد با ما همراه شوید تا از آگاهی های ناب این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

ماشین لباسشویی ال جی یکی از وسایل بسیار کارامد در منزل به شمار می‌رود بخاطر استفاده روزانه از این وسیله برخی شاهد اختلال و بروز ارور لباسشویی ال جی بر روی صفحه نمایشگر آن خواهند بود که برای درک بیشتر و آگاهی از این ارورها با ما همراه شوید تا بدانید ارور ماشین لباسشویی ال جی به چه دلایلی است و برای رفع این ارورها چه کار باید کرد.

نظافت منزل برای خانم‌های خانه‌دار در اکثر مواقع سخت و وقت گیر است که علاوه بر صرف زمان زیاد، زحمت بسیاری نیز برای آن‌ها دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند که این کار را به فرد دیگری سپرده و بابت آن هزینه‌ نظافت منزل را پرداخت کنند. پیدا نمودن فردی که بشود امور منزل را با اطمینان کامل به او سپرد سخت و گاهی امکان‌ناپذیر است. ما در ادامه این صفحه تمام مواردی را که لازم است درباره نظافت منزل و خدمات نظافتی بدانید را توضیح داده و قیمت نظافت منزل را نیز ذکر خواهیم کرد. نظافت آشپزخانه، نظافت اتاق‌ها، نظافت حمام و سرویس بهداشتی، همه و همه مواردی هستند که سبب می‌شوند افراد با نگرانی از تمیز کردن منزل خود صحبت کنند و حتی گاه به دلیل آن‌که تصور می‌کنند از پس آن بر نمی‌آیند، سراغش نروند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 205
بازدید : 205
mm
16:7
شنبه 19 تير 1400

  فروش انواع مبلمان اداری، استفاده از برترین متریال مبلمان در ایران بالاترین کیفیت و ضمانت بهترین قیمت مبلمان در فروشگاه آپادانا پدیده.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
بازدید : 167
mm
15:48
پنج شنبه 17 تير 1400

در محیط های صنعتی و غیر صنعتی که استخرها و یا حجم وسیعی از آب در آن ها وجود دارد، همیشه مقدارهای متفاوتی از آلودگی های خاصی تولید می گردد. علاوه بر آن مخزن های نگهداری آب و سیالات مستعد ایجاد این گونه آلودگی ها نیز هستند. مخازن، استخرهای معمولی و استخرهای صنعتی همه در معرض آلودگی قرار گرفته و غالباً مقدار و غلظت آن در محیط های صنعتی بیشتر است. به دلیل حضور دائمی آب و مایعات در این محیط ها، آلودگی ها انباشته شده و از بین بردن آن ها دشوارتر می شود. پس از شناخت نوع آلودگی می بایست برای رفع آن ها اقدام های لازم انجام گیرد.

نوع آلودگی

بر اثر رکود مایع در کف و دیواره های استخرهای صنعتی و غیر صنعتی و محل هایی که آب و مایعات دیگر در آن تجمع پیدا کرده، لجن و گل و لای تشکیل می شود. به علاوه پسماندهای صنعتی با آب مخلوط می شوند و به شکل لجن در می آید. لجن های به وجود آمده بر دیواره و کف استخرها و مخازن چسبیده و علاوه بر آن می تواند در آب غوطه ور شود.

روش نظافت و شستشو

جهت نظافت و از بین بردن لجن و گل و لای به وجود آمده روش های صنعتی متعددی به کار می رود. یک از بهترین روش های حذف این آلودگی ها استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می باشد به صورتی که این لجن ها را مکش کرده و از محیط خارج می کند. شرکت خدماتی نظافتی با به کار گیری این ابزارها عملیات کشیدن لجن را انجام می دهند.

واترجت

به منظور تخلیه آب باقی مانده در یک استخر، گودال آب و هم چنین تمیز نمودن کف و دیواره استخرها و مخازنی که لجن های موجود در آن در حجم و غلظت کمتری باشد، از واترجت صنعتی با فشارهای کمتر از 250 بار استفاده می شود به صورتی که این عمل توسط نازل مخصوص لجن کش (Sludge Sucker) انجام می گیرد. با نصب یک نازل لجن کش بر روی واترجت، این دستگاه به یک مکنده تبدیل شده و می تواند آب و لجن را مکش کند.

مکنده

اگر آلودگی و لجن های به وجود آمده در آب های موجود در محیط صنعتی، سنگین و به مقدار بیشتری بوده و یا این که در عمق زیاد قرار گرفته باشد، واترجت استفاده نمی شود و لازم است مکنده های صنعتی و مکنده های صنعتی سنگین کار با مخزن رابط مورد استفاده قرار گیرد و حتی این امکان وجود دارد که برای مکش پسماندهای سنگین صنعتی به کارگیری از مکنده کامیونی ضرورت پیدا کند.

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 189
بازدید : 189
mm
15:40
پنج شنبه 17 تير 1400

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 174
بازدید : 174
mm
15:40
پنج شنبه 17 تير 1400

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 183
بازدید : 183


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود