بهترین آرایشگاه مردانه تهرانپارس

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
16:1
سه شنبه 20 مهر 1400

در تهرانپارس تعداد زیادی آرایشگاه مردانه وجود دارد که برخی خدمات بسیار سنتی و قدیمی مانند کوتاهی ساده موی سر و صورت ارائه میکنند و برخی بسیار پیشرفته هستند و خدمات آرایشگاهی مردانه در حد مد روز دنیا را ارائه میکنند. برای همین انتخاب های متعددی در پیش پای شما وجود دارد.

اگر بخواهیم بهترین آرایشگاه تهرانپارس را معرفی کنیم بدون شک مسیر سختی پیش پای ما نیست و امروزه از هر کسی سوال کنیم بهترین آرایشگاه مردانه تهرانپارس کجاست؟ ، بدون تردید آرایشگاه آس یا آرایشگاه محمد کاشانی معروف را به شما نشان خواهد داد. حتی اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه تهران هم باشیم، نام آرایشگاه آس به عنوان یکی از آرایشگاه های برتر تهران شمرده میشود.

بهترین آرایشگاه مردانه تهرانپارس

 

 

آرایشگاه مردانه آس:

آرایشگاه مردانه آس یا خانه داماد آس یکی از به روز ترین و بهترین آرایشگاه های مردانه تهرانپارس یا بهتر بگوییم یکی از از بهترین آرایشگاه های ایران است. مدیر این آرایشگاه محمد کاشانی یکی از معروف ترین آرایشگران مردانه و مدرس بین المللی آرایشگری است و مدارک معتبر بین المللی در فنون آرایشگری و گریم خود را از فرانسه و آلمان دریافت کرده است.

بازیگران، مجریان، خوانندگان و ورزشکاران معروفی تاکنون به آرایشگاه آس مراجعه داشته اند که از این میان میتوانیم به افرادی چون فرزاد حسنی، داریوش فرضیایی، ابراهیم شفیعی، امیرمحمد متقیان،  سید علی ضیا، آرش ای پی، محمد فغانی، رامبد جوان و … اشاره کنیم.

 

آرایشگاه آس تهرانپارس دارای سه بخش مجزای آرایشگاه کودک، سالن آرایش مردانه و سالن VIP داماد است که به خانه داماد آس نیز معروف است.  یکی از مزیت های مهم آرایشگاه آس دارا بودن پارکینگ اختصاصی است، کافی است پشت درب پارکینگ آرایشگاه با تلفن آرایشگاه تماس بگیرید تا درب پارکینگ برای شما باز شده و با خیال راحت خودرو خود را پارک کرده و به آرایشگاه بروید.

اگر روی مو و پوست خود حساس هستید و میخواهید خدمات درجه 1 و به معنای کلمه vip دریافت کنید پیشنهاد اول ما در منطقه تهرانپارس آرایشگاه مردانه آس است.

 

خدمات قابل ارائه

آرایشگاه مردانه آس تهرانپارس کلیه خدمات پوست و موی مردانه را به شما ارائه خواهد کرد. از خدمات مرتبط با مو شامل انواع مدل های پیرایش مو تا رفع نقص مو، تغییر حالت مو و خدمات مرتبط به پوست صورت از قبلی پاک سازی و گریم صورت شامل خدمات آرایشگاه آس تهرانپارس است. این آرایشگاه خدمات ویژه مخصوص دامادها را نیز در منو خود دارد و شما میتوانید از این خدمات استفاده کنید.

 

چگونه به آرایشگاه مردانه آس بیاییم

آرایشگاه آس دارای سیستم رزرو آنلاین است و میتوانید بدون نیاز به تماس از طریق وب سایت آس اقدام به رزرو آنلاین وقت حضور خود کنید. از نظر موقعیت مکانی آرایشگاه آس در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس قرار گرفته است. برای عزیمت به آرایشگاه مردانه تهرانپارس بایستی از بزرگراه رسالت، یاسینی و یا خیابان دماوند به سمت فلکه اول تهرانپارس حرکت کرده و در فلکه اول تهرانپارس به سمت خیابان ستانی تغییر مسیر دهید. آرایشگاه آس در ابتدای خیابان ستانی قرار گرفته است.

 

آرایشگاه مردانه آس در فلکه اول تهرانپارس و در ابتدای خیابان ستانی قرار دارد.  لوکیشن آرایشگاه مردانه آس

 

سالن اختصاصی کودک آس:

فراموش نکنیم که آرایشگاه مردانه آس دارای یک سالن اختصاصی کودک به صورت کاملا مجزا از سالن اصلی است. آرایشگاه کودک آس هم مانند دیگر خدمات آس، منحصر به فرد، ویژه و خاص است. آرایشگاه کودک سالن انتظار جداگانه با تم کودکانه دارد و تمامی لوازم برای بازی کودک در این بخش محیا است. از ویژگی های خاص آرایشگاه کودک آس جدا بودن سالن آرایش از سالن انتظار بوده و در زمان آرایش کودک شما هیچ فرد یا مراجعه کننده ای در سالن کودک حضور نخواهد داشت.

 

سایر آرایشگاه‌های مردانه تهرانپارس:

ما در این مطلب به معرفی آرایشگاه آس به عنوان بهترین آرایشگاه تهرانپارس و یکی از بهترین آرایشگاه های تهران پرداختیم و از محمد کاشانی و تیم اجرایی با تجربه آس صحبت کردیم، ولی این نشانه کم ارزش کردن خدمات و کیفیت سایر آرایشگاه های تهرانپارس نیست و نبوده است. در منطقه تهرانپارس آرایشگاه های بیشماری وجود دارد که هرکدام سطح مشخصی از خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنند. از آرایشگاه های مردانه تهرانپارس میتوانیم به آرایشگاه جوان، آرایشگاه شاهین، آرایشگاه مردانه پژمان، آرایشگاه مردانه افشین تهرانپارس، آرایشگاه امیر، آرایشگاه تهرانپارس، آرایشگاه مردانه موکات، آرایشگاه مردانه نیوفیس، آرایشگاه مردانه سان بوی، آرایشگاه مردانه تهرانپارس، آرایشگاه پرستیژ، آرایشگاه پرستیژ شعبه تهرانپارس و ده ها آرایشگاه مردانه دیگر در منطقه تهرانپارس وجود دارند که هریک ویژگی های خاص خود را دارا هستند.

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 267
بازدید : 267

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود