کاشت مو

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
11:50
دو شنبه 27 بهمن 1399

خیلی از خانم ها و آقایان به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو و کم پشت بودن مو اثر بدی در زندگی بیشتر افراد دارد و اغلب باعث می شود که افراد اعتماد به نفس شان را از دست بدهند.

راه های مختلفی برای تقویت ریشه و ساقه مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. اما در بعضی از موارد که ریزش مو شدید است و یا موها به شدت کم پشت هستند، درمان قطعی کاشت یا پیوند مو است. تقریبا حدود پنجاه سال است که از این روش استفاده می شود و همواره در حال توسعه و بهبود بوده است. همچنین شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که :

چرا باید انواع روش‌های کاشت مو را بشناسیم؟

طبیعتا هر چه بیشتر از یک روش درمانی بدانید، در عمل برایتان بهتر است. زمانی که اطلاعات درستی داشته باشید، می توانید بهتر تصمیم بگیرید و بهترین روش را برای خودتان انتخاب کنید.

این جمله را فراموش نکنید که اگر هر چه بیشتر بدانید قطعا انتخاب هوشمندانه ای خواهید داشت.

به طور کلی، در عمل های زیبایی شما حق انتخاب بیشتری نسبت به عمل های درمانی خواهید داشت.

در عمل درمانی، باید دارویی را که پزشک به شما معرفی کرده است استفاده کنید تا بیماری شما درمان شود و حق انتخاب ندارید و نمی توانید بگویید من این دارو را نمی خواهم و آن دارو را می خواهم. اما در عمل های زیبایی می توانید از بین چندین روشی که وجود دارد یکی را به دلخواه انتخاب کنید پس حق انتخاب با شماست. کاشت مو نیز یک عمل زیبایی به حساب می آید.

اگر شما گزینه مناسبی برای انواع روش های کاشت مو باشید، این حق انتخاب را دارید که هر روشی را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.

برای مثال در صورتی که تراکم مو برایتان حائز اهمیت است می توانید از روش سوپر FUE پلاس استفاده کنید یا اگر طاقت شما در برابر درد کم است می توانید یکی از روش های SFUE ، FIT یا SUT را انتخاب نمایید.

معمولا در عمل کاشت مو، افراد می توانند خودشان از بین روش های کاشت مو آنچه را که برایشان مناسب است انتخاب کنند. شناختن این روش ها باعث می شود که بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

 

منبع : 

https://royan.clinic/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88/



تعداد بازدید از این مطلب: 278
بازدید : 278

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود