تزریق چربی صورت – مزایا معایب و روش ها

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
12:7
دو شنبه 27 بهمن 1399

همواره سوالاتی پیرامون بوتاکس صورت و تزریق چربی صورت به وجود دارد که در این مقاله تزریق چربی صورت را مورد بررسی قرار می دهیم . زیبایی همواره جزو دغدغه های بشر بوده و هست. با بالا رفتن سن تولید کلاژن و الاستین بدن کم می شود . این مساله باعث کم شدن حجم چربی پوست شده می شود .

در نهایت باعث خشکی و ظاهر شدن چین و چروک ها و منافذ باز در پوست می گردد. روش های زیادی برای جوانسازی و از بین بردن چروک صورت وجود دارد که یکی از متداول ترین آنها تزریق چربی است.

امروزه، افراد بنا به دلایل مختلف از جمله وجود حفره ‌های گوناگون روی صورت، فرو رفتگی گونه، نازک‌ شدن لب‌ ها و سایر موارد مشابه از روش تزریق چربی استفاده می کنند تا این روش باعث بهبود وضعیت آنها شود. موادی که این چربی ها را تشکیل می دهند کاملا طبیعی است . در این روش از سایر نقاط بدن مانند ران ها، چربی برداشته می شود و به نقاطی همچون سینه ‌ها، باسن، صورت و دست ‌ها تزریق می گردد. بسیاری از افراد معتقدند که این روش دارای عوارض شدیدی است. اما این تصور غلطی بوده و اگر اینکار توسط یک پزشک با تجربه صورت بگیرد هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت. همچنین اگر این روش به درستی انجام شود دارای تاثیر طبیعی و ماندگاری است. به همین دلیل است که برای انجام جراحی زیبایی تزریق چربی، بهتر است به یک کلینیک معتبر و حرفه ای مراجعه کنید تا به بهترین شکل ممکن تزریق چربی صورت را انجام دهید.

منبع : https://royan.clinic/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 



تعداد بازدید از این مطلب: 273
بازدید : 273

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود