کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
1:47
شنبه 23 اسفند 1399

کرم مرطوب کننده و نرم کننده

پوست کم آب نیاز به آب دارد و باید آبرسان استفاده کند اما پوست خشک فاقد روغن است و باید مرطوب شود. بسیاری از مردم فکر می کنند کرم آبرسان پوست همان کرم مرطوب کننده است اما کرم آبرسان پوست شما را نرم و لطیف می کند و اگر پوست شما خشک و پوسته پوسته باشد، استفاده از آبرسان نمی تواند مفید باشد.

هنگامی که می خواهید کرم مرطوب کننده تهیه کنید به لیست ترکیبات آن توجه کنید و مطمئن شوید که حتما از ترکیبات مهمی مانند؛ لانولین،اوره، وازلین و گلیسرین در آن استفاده شده است .

یک مرطوب کننده، آب پوست را با ایجاد یک لایه چربی روی پوست حفظ می کنند و مانع از تبخیر شدن آب پوست در طول روز می شوند اما کرم آبرسان آب پوست را با جذب آب موجود در هوا افزایش داده و به پوست تزریق می کند. اگر پوست خشکی دارید و فقط از یک مرطوب کننده استفاده می کنید اما پوستتان ناهموار است ، نیاز دارید از یک آبرسان هم استفاده کنید.

کرم آبرسان

کرم آبرسان نه تنها چین و چروک‌ های صورت را از بین می‌برد بلکه از پیری زودرس صورت جلوگیری می‌کند. این کرم ها معمولا حاوی ویتامین‌ های A ،B1 ،B3 ،B5بوده و حاوی عصاره هستند نه تنها بوی بسیار ملایم و خوبی دارند بلکه در مرطوب نگه داشتن پوست شما بسیار قوی عمل می‌ کنند.

خرید کرم مرطوب کننده

شما می توانید با مراجعه به قسمت کرم مرطوب کننده و نرم کننده در فروشگاه اینترنتی ویله اقدام به خرید کرم آبرسان کنید. برند های موجود در این دسته شامل نئودرم، مای، کامان (comeon)، شون، سی گل، سوپکس، نیوآ، هیدرودرم و … می باشد. در ویله می توانید بهترین قیمت کرم آبرسان را بیابید.

 

 

کرم مرطوب کننده چی بخرم

 

بهترین کرم مرطوبی که شما می توانید بخرید آن است که متناسب با نوع پوست شما باشد که در ادامه به معرفی بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت متناسب با نوع پوست پرداختیم.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست حساس

 

کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil pluse، کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS، کرم مرطوب کننده کامان مدل normal، کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل Sensitive از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست حساس می باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

 

کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil pluse، کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS، کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense و کرم دست و صورت بیول مدل Rose Hip از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک می باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط

 

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS، کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل آب رسان و کرم مرطوب کننده کامان مدل Argan از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط می باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست چرب

 

کرم مرطوب کننده پوستهای چرب درمالیفت مدل Hydralift AC Cream، کرم مرطوب کننده لایسل مدل light و کرم مرطوب کننده کامان مدل Arganاز بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست چرب می باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 201
بازدید : 201

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود