آنچه در خصوص کف کاذب باید بدانید.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
16:55
چهار شنبه 6 مرداد 1400

مشکلات ساختاری، مانند پانل های تکان خور یا شکاف بین پانل ها، می تواند به تجهیزات آسیب جدی برساند- یا حتی منجر به آسیب دیدگی پرسنل شود. با انجام بازرسی های منظم برای بررسی یکپارچگی ساختاری سیستم کفپوش، جستجوی مشکلات از این قبیل امری حیاتی است. این روش به شما کمک می کند قبل از آسیب یا آسیب به مردم ، هر مشکلی را شناسایی و کاهش دهید.

در وهله اول اگر مراحل نصب به درستی انجام شود ، می توان این نوع مشکلات را کاهش داد. در هنگام نصب ، باید توجه ویژه ای به وضعیت کف شود. کف زیرین باید از همه آوارها تمیز باشد و تا حد ممکن تراز باشد. و دیوارهای اطراف کف برجسته باید تا حد ممکن مربع باشند. این امر نیاز به برش پانل ها را به حداقل می رساند ، که به نوبه خود ، لرزش و شکاف پانل ها را به حداقل می رساند.

یکی دیگر از مواردی که باید از آن اجتناب شود کف پوش است که پاسخگوی نیاز فضای کار نیست. رتبه بندی بار از 1000 تا 25000 پوند است. پانل ها را می توان با استفاده از پانل های کم وزن در مناطق بار سبک تر از ساختمان مخلوط کرد ، در حالی که از پانل های با وزن بالاتر در مناطق بار سنگین اتاق استفاده می شود.

به طور خلاصه ، سیستم های کف دسترسی دسترسی به پست و پانل سنتی راه حل خوبی هستند در صورت نیاز به سیستم های سنگین مانند توزیع هوا خوب است. برای سرویس دهی به این طبقات، پیمانکاران خارج از دفترر یا پرسنل بسیار آموزش دیده در داخل لازم خواهند بود.

سیستم کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی به سیم ها ، کابل ها و لوله های زیر کف را فراهم می کند. پانل های جداگانه سنگین هستند و برای دسترسی به پلنوم نیاز به استفاده از ابزار خاصی دارند. همچنین ، کشیدن بیش از حد پانل های کف به طور همزمان توصیه نمی شود ، زیرا کل کف می تواند ثبات را از دست بدهد. اگر چند فوت از زمین فاصله داشته باشید ، این می تواند یک مشکل اساسی باشد.

انواع مختلفی از سیستم کفپوش برجسته در دسترس است که کمی متفاوت از مدل سنتی پست و صفحه است. اینها در درجه اول از یک برنامه مخابراتی / مرکز داده استفاده می کنند.

در دنیای امروز ، کف دسترسی بالا رفته در درجه اول در مراکز داده فناوری اطلاعات و اتاق های رایانه که نیاز به UFAD وجود دارد استفاده می شود. کابل کشی و سیم کشی نیز در زیر زمین انجام می شود.

مرکز ارتباطات از راه دور معمولاً از صف های مداوم کابینت های تجهیزات تشکیل شده است. این مراکز داده اغلب از نظر مساحت فوت مربع دارای پر جمعیت ترین پیکربندی نصب هستند و بنابراین ، سنگین ترین بار کف پیش بینی شده برای سیستم کف برآمده هستند.

علاوه بر این  مراکز داده اغلب در مکان های دورافتاده قرار دارند و تحت تنش های فیزیکی و الکتریکی از منابعی مانند آتش سوزی و گسل های الکتریکی قرار دارند.

در مراکز داده  مناطق تهویه مطبوع جداگانه اغلب با کف مرتفع مرتبط هستند. کاشی های کف سوراخ شده در زیر سیستم های رایانه ای قرار می گیرند تا هوای خنک را مستقیماً به درون آنها هدایت کنند. به نوبه خود، تجهیزات محاسباتی برای کشیدن هوای مطبوع از پایین به داخل اتاق طراحی شده است. سپس یک واحد تهویه مطبوع هوا را از اتاق بیرون می کشد ، آن را خنک می کند، و آن را مجبور به زیر کاشی های سوراخ شده کف بلند می کند ، بنابراین چرخه کامل می شود.

طبقات سنتی که از پست و پانل ساخته شده اند در محیط مرکز ارتباطات از راه دور / مرکز داده استفاده نمی شوند. در عوض انواع مختلفی از سیستم کفپوش برجسته می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در زیر نشان داده شده است.

طبقه های برجسته بدون استرینگر: با استفاده از این سیستم آرایه ای از پایه ها (پایه ها) ارتفاع لازم برای مسیریابی کابل ها را فراهم می کنند و همچنین از هر گوشه صفحات کف پشتیبانی می کنند. نیازی به سیم کش افقی نیست.

طبقه های برجسته رشته ای: این سیستم از آرایه ای از پایه های پایه استیل تشکیل شده است (که از یک صفحه پایه فولادی ، یک لوله عمودی و یک سر تشکیل شده است) که به طور یکنواخت در مراکز 2 فوت قرار دارند و به طور مکانیکی بر روی کف بتن محکم می شوند.

سکوهای سازه ای: اجزای سازنده این سیستم از زاویه ها یا کانال های فولادی ساخته شده اند که با جوشکاری یا پیچ و مهره به هم متصل شده اند و یک سکوی یکپارچه برای پشتیبانی تجهیزات به کار می روند.

مجامع خرپا: این سیستم از نقاط اتصال به زیر طبقه برای پشتیبانی از چارچوب خرپایی که صفحات کف بر روی آن قرار دارند استفاده می کند. خرپا از مقاومت جانبی بالایی برخوردار است و بارهای جانبی را نسبت به مونتاژ پایه عمودی به زیر طبقه منتقل می کند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 192
بازدید : 192

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود