طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
14:59
چهار شنبه 13 مرداد 1400

امروزه بسیاری از افراد وقت کمتری برای خرید سنتی دارند و به دنبال ساده‌ترین راه‌ها برای خرید هر موردی هستند که نیاز دارند. از آنجا که این وضعیت ممکن است نه تنها به خرید کالا بلکه به خدمات مختلفی نیز اشاره داشته باشد، افق‌های جدیدی از تجارت الکترونیکی (معروف به تجارت الکترونیکی یا تجارت الکترونیکی) گشوده شده است. بنابراین بیایید نگاهی به آمار خلاصه این بخش امیدوار کننده از بازار جهانی بیندازیم. به این ترتیب می‌توانید برخی از حقایق شناخته شده‌ای را که منجر به توسعه تکنیک‌های طراحی تجارت الکترونیکی در تجارت الکترونیکی می‌شود، دوباره مرور کنید.

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی.png

امروزه، رشد سریع تلفن‌های هوشمند و استفاده از اینترنت تلفن همراه مردم را مجبور می‌کند تا در زندگی روزمره خود بیشتر از دستگاه‌های تلفن همراه خود استفاده کنند. مشتریان می‌توانند کالاها را رزرو یا خریداری کنند، برنامه‌ها یا نقشه‌ها را مرور کنند و موارد دیگر.

بیش از 30٪ خرید آنلاین از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود و این تعداد هر ساله در حال افزایش است. بیش از 40٪ از ترافیک اینترنت از طریق تلفن‌های همراه و تبلت ها منتقل می‌شود.

این اعداد چشمگیر به نظر می‌رسند، اما آیا استفاده عملی از این داده‌ها برای مشاغل متوسط وجود دارد یا فقط برای مشاغل بزرگ جهانی مفید است؟ آیا توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی سفارشی می‌تواند اهداف تجاری شما را برآورده کند یا صرفاً اتلاف پول خواهد بود؟ بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی بیندازیم و آنها را کنار هم قرار دهیم.

شرکت‌های توسعه تجارت الکترونیکی پول شما را صرف فناوری‌های مدرن مانند برنامه‌ها و برنامه‌های iOS یا Android نمی‌کنند. این یک سرمایه گذاری معقول است که به سرعت نتیجه می‌دهد و درآمد شرکت شما را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، ساخت یک برنامه تلفن همراه 10 هزار دلار هزینه دارد و شما 5000 بار آن را نصب کرده‌اید، بنابراین 5000 مشتری وفادار خود را فقط با پرداخت هر دلار 2 دلار دریافت می‌کنید و این فقط یک نمونه است. اگر می‌خواهید ایده‌های موفق‌تری در مورد طراحی برنامه فروشگاه را بشنوید، فقط با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به سؤالات شما پاسخ دهیم و اطلاعات اضافی را ارائه دهیم.

به منظور ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی برای مشاغل شما، ما شما را با مسائل پیچیده فنی اشتباه نمی‌گیریم و خود ما آنها را برطرف می‌کنیم و به دنبال آن دستورالعمل‌های روشنی در مورد نحوه قرار دادن داده در برنامه تلفن همراه به روشی ساده ارائه می‌دهیم. شما هستید. معمولاً یک پنل مدیریتی مفید یا گزینه مناسب دیگر است. قطعاً نیازی به استخدام کارمندان اضافی یا یادگیری مهارت‌های خاصی مانند زبان برنامه نویسی برای کار با آنها نخواهید داشت.

من هنوز یک سایت قدیمی دارم و پس از به روزرسانی یک برنامه تلفن همراه به آن فکر می‌کنم. این ایده خوبی نیست زیرا می‌توان برنامه موبایل را مستقل از وب سایت اجرا کرد بنابراین می‌توانید با برنامه کنار سایت خود فروش خود را افزایش دهید. همچنین گزینه دیگری برای افزایش مخاطبان کاربران تلفن همراه وجود دارد، توسعه دهندگان وب سایت تجارت الکترونیکی می‌توانند طرحی انطباقی برای وب سایت شما ایجاد کنند.

جزئیات بیشتر در مورد کاربرد و عملکرد برنامه‌های تلفن همراه تجارت الکترونیکی را می‌توانید در وب سایت ما پیدا کنید. همچنین، تیم طراحی برنامه فروشگاه در شرکت تبلیغاتی ایران همیشه خوشحال هستند که به سؤالات شما در مورد راه حل‌های تلفن همراه برای تجارت الکترونیکی پاسخ می‌دهند.

در صورت نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل می‌توانید از شرکت تبلیغات ایران در این زمینه کمک بگیرید.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 231
بازدید : 231

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود